Thursday, December 22, 2011

mengada-ngada atau hormon berubah

BiLe Aku Mula MeNaiP....


salam u ols..

ape kaba sumenye??

hopefully u ols are fine okay..

dalam kesempatan ni, aku nk mintak jasa baek u ols to pray for my uncle (pak ngah)

supaya die sehat..

just got a message that his condition is unstable...

PLEASE PRAY FOR HIM..


oke, kite ubah topik sedih ni yer..

so dh masuk 8 minggu usia kandungan aku..

hmmmm..

agak2 korang ape lg perkara baru yg aku lalui??


skang ni aku dh pandai mabuk2 kt opis..

so dis week, ade sekali aku balik awal sbb mmg dh xlarat oke..

keje nk kua masuk toilet jer..

muke dh merah padam dh...

xpe baby, umi sanggup untuk baby ok..

janji baby sehat dlm perut umi...

naseb baek ade abi baby..

kalo x..

xtau la macam mane keadaan umi..


oke..

berkenaan highlight aku kt atas tuh..

hihihihi..

bukan ape..

aku sejak minggu ni...

makin menjadi perangai nk bermanja-manja ngn encik husben aku...

nk kene belai..

kuat merengek...

sblm tido merengek nk susu.. (pemalas nk buat sendiri)

mcm budak2 tu ha...

agak2 korg, tu pasal ape eyh??

pasal hormon atau mmg aku yg mengade-ngade...??

(peh, bg soalan memakan diri di khalayak nih)


tp aku mengakuinye la..

pelik gak aku ngn keadaan skang nih...

xtaula pasal skang ni badan aku cepat penat ker..

pasal cerewet makan ker..

so encik husben aku kene la layan kan...??


so u ols..

korang bantula aku..

kotla ade antara u ols yg bole share pengalaman u ols mase pegnen..


okla, until then,

have a nice day

and

live life to the max...


salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts