Thursday, August 25, 2022

ada tapi tiada

Assalamualaikum,

aku baru ada masa nak belek belek dashboard blog ni.
punyalah lama aku tak update apa apa, sampai nak jengah blog pun susah.
bila kenangkan diri sendiri, aku pun start la godeh godeh cari list blog yang aku follow.

tengok latest post blogger lain pun, few months ago, 1 year, 2 years, eh 12 years pun ada.
tak meriah macam dulu dah.
sejajar dengan perkembangan teknologi, penulisan blog seperti sudah tidak relevan agaknya.

zaman now, sharing banyak thru story, live session, video which we have too many options to choose from the open source medium.

as for me, aku pun beralih ke situ. tapi tetap ada aura suka membaca penulisan orang dan masih suka menulis. 
tp feel baca sharing di fb dan blog macam berbeza betul. taktaulah kenapa. 
atau aku je mengada ngada bab ni.. hahahhaa

tapikan korang.
mana kawan kawan blogger lain?
blog ada, tapi takde dah coretan baru dari diorang.
apa apa pun, semoga diorang happy dan bahagia je di mana pun.

okay,
till then
live life to the max and have a nice day!

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts