Friday, October 15, 2010

AlhamDuLiLLaH...(^_______^)

salam u ols....
how is ur day today??
hope everything is fine...
same goes with me...

sempena ari jumaat yg mulia nih,
aku nk share sket r ape yg aku wt arini...
hahhahahahaha...
seperti highlight aku tu, aku memanjatkan syukur Ke hadrat Illahi...
hehehehhehe...

actually aku td telah membayar bil KonVokesYen aku nih...
YES!!! saat yg ditunggu telah tibe...
hahahahhahaa...
aku akan bergraduasi pada bulan NovEmBer ini...
so excited,walaupun ini kali ke-2 aku berkonvo...
b4 nih utk DiploMa aku...
tp kali ni pn aku masih excited nk konvo...
hehehhehehe...

yup...yuran dh dibayar...
mesti u ols nk tau bile tarikh dan waktu sebenar aku berkonvo yer??
berikut adalah tarikh dan tempat konvo...
28 november 2010 (ahad) 7.30pg kt DSB
hehehehhe...
so pada u ols yg bole dtg dijemput la yer beramai-ramai...

tp kalo u ols nk dtg...
JGN dtg dengan tgn kosong tau...
dtg dgn bwk adiah...
:P
hahahahahha...

AlhamDuLiLLaH jugak,
start bulan Depan jugak Aku akan memulakan Tugas aku...
jengjengjeng....
nantikan cerita selanjutnya yg akan aku cerite lenkali....

Okla u ols....
aku rase sampai sini je aku nk story...
jumpe lg kt next entry...
till then have a nice day...
salam
=)

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts