Saturday, October 16, 2010

AnuGeraH iTu MiliK DiA..

salam u ols...
so ape kaba korg utk arini??
hmmmm...cuti2 nih ape yg korg buat??
yippieee!!!
arini aku nk share ngn korg sume ape yg aku buat arini...
actually aku nk share ngn korg pasai keje aku yg aku dpt nih....
tp maybe next time la aku stori mori...
hehheheheheh...
so,jom kite bace tulisan aku kt bawah ni...
:D


hmmmm...
saper yg bole bace tulisan jawi tuh??
haaa...
ni la aktiviti aku arini...
ikut mak ngn ayah aku ke majlis adek aku...
die dpt anugerah kecemerlangan peperiksaan..
so aku ade kt sane sbg jurugambar xbertauliah...
ekekekkekeke...

perh...
aku bangun pagi gile kot...
huhuhuhuhu...
sbb majlis ni buat kt kluang...
adek aku plak giler nk gerak kol 6.30 am
hahahahahah
tp last2 kitorg gerak kol 7.45 am...
adela kisah disebalik kejadian tersebut.

then setelah laju kereta dipandu oleh ayah aku,
sampaila kt dewan di amna majlis berlangsung...



ingatkan dh lambat r kitorg gerak...
hamek kau...
ade yg lg lambat dr tu...
wakakakakakakka...
paham2la yer sape yg lg lewat tuh...
hahahahahha..
op kos r YB..
mau 2 jam kitorg tunggu...
naseb bek pg tau..
kalo x,
mau basah ketiak aku nih...
mesti bau macin kang...
hihihihihi...
(*^ -^*)

tgk gamba mamat kt atas ni pon tau yg die dh bushan menunggu...
penat woo...
dr sarapan ade terhidang,
sampai caterer dh angkut balik...
huh...
aku lg r potpetpotpet..
hai saba je r anak dara sorg nih...

bile dh dekat 2jam menunggu,
akhirnya yg dinanti pn sampai...
Kompang dipalu....
bunga Manggar dh berarak...
perh...
YB la katekan...
sambut dengan meriah r...
hehehhehehe...
kalo aku ni sape la nk disambut cmtuh....
(∩▂∩)

sbb ni adalah majlis rasmi..
hmmmm..
agak formal r...
but the most ImpOtaNt thing is
aku dpt nyanyi Lagu NeGeri Johor..
lame wooo xnyanyi...
perh...
tp seb bek tau lg bait2 lagu tuh...
hehehehhehe
yeay!!!

perh,dhla lambat nk start,
byk plak agenda terselit dlm tentatif die...
aduh...
tambah lagi aku punye mengantuk
ZZZzzzZZZzzzZZZ
pastu nk ilangkan busan aku dok snap gamba sane,snap gamba sini..
tp xdela nk upload sume dlm nih...

antaranye...

(nama yg dibulatkan tu adek aku la tuh)

(katenye ni Qasidah sedap gak sbb die dlm bhs Arab..)

ni la plag utk sume pelajar cemerlang...(^__^)

so mase yg ditunggu pn tibe...
hehehhehee...
jadi lepas sorg2 tibela turn adek aku dpt ape yg sepatutnye...


so inilah mamat yg menjadi pelajar cemerlang..
wakakakakaka..
aku pn xpenah lg dpt mende title nih...
haish..
mengharap je r...


selain dpt plag,
ade sijil ngn $
waaa...
untungnye jd budak bijak...
hehhehehehehe

sesi bergambar :
1) diapit oleh mak ngn ayah..(anak harapan...:P)
2)diapit oleh kengkawan beliau..hahahahahha...


dh penat snap sane snap sini..
maka dengan rasminye kami melangkah pulang ke umah...
hehehehhehe...


tgk..
balik sume laju je tinggal aku kt blakang...
hehehhehehe...

actually,
aku bangga gak ngn adek aku nih...
walaupun aku xsebijak mane,
tp at least aku end up kt U gak...
hahahahaha..
cume aku admit r,
mmg aku xpenah dpt ape2 anugerah mase zaman sekolah melainkan
"AnuGeraH KeHadIraN CeMerlaNg"
hehehehhehe...

mase zaman U dulu pn time Diploma aku dpt anugerah
"AnugeRaH DekaN"
tu pn byk Kontroversi...
hahahhahaha...
yela,
org xpanDai tetibe dpt DL
sape xterkejut...

tp papepn,
hari ini adek aku menambah lg koleksi anugerah yg die raih mase sekolah...
hehehehhe..
aku hepi utk die walaupun aku xpenah dpt anugerah dr segi pendidikan mase zaman sekolah..
n aku rase antare korg yg folo blog aku nih,
mesti penah mendapat anugerah utk pelajaran kn??
heheheheheh...

congratulation utk adek aku..
n u ols,
aku rase sampai sini je arini aku nk story..
till then
have a nice day and salam..
(✿◠‿◠)

3 comments:

  1. congrates!!aku tmpang gmbira dgn adik sdareku yg pndai!!hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanks wei...
    tp adek bradek ko lg ramai yg pandai...
    rezeki diorg kn bijak...
    ekekeke

    ReplyDelete
  3. Anyway,kte pn kna lg pndai dr dorg..hehe

    ReplyDelete

feel free to share thoughts