Thursday, January 23, 2014

Inner Scuba Berdagu

Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim...
meh meh nk kasi tau nih..
aku ade menjual inner scuba berdagu..
dagu adalah aurat wanita juga..
aku pun baru tau..

so since aku start pakai inner dagu nih..
ade member2 tanye mane aku beli..
so far aku akan jual mane yang aku rase comfort la bile pakai..
so utk newbee macam aku nih,so far aku suke ngn inner..

material adelah kaen denim..tapi jangan risau..sebab kaen die SEJUK dan TAK PANAS...aku dh penah try berjalan dibawah terik mentari..memang xpanas even kaen die tebal..plus, die mmg melekap kt dagu..xmacam ade certain inner dagu aku pakai yang mane bile kite makan atau bercakap, dia akan melorot ke bawah dagu..mmg aku pakai pun xselesa..

buat mase nih, aku dh penah try dengan tudung bawal, shawl dan yang penting tudung syria..
so dibawah ni adelah pilihan2 warne yang ade pada aku sebagai stock..nk habeskan stock..ade beberapa tinggal sehelai je..apekate u ols tgk dulu sume warne yg sedia ade..ni utk stock yang maseh ade pada aku yer...











berape harge?macam mane nk order?
Harga: RM15 (tak termasuk postage)
Postage:
 *RM7 (Semenanjung)
 *RM10 (Sabah & Sarawak)

for order, u ols bole la Whatsapp/Call/SMS: +60107602509 (En Meor)..
easy kan??
kalo berkenan, apelagi??
grab yours now...
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts