Monday, July 14, 2014

lame benar menyepi

Assalamualaikum,

SALAM RAMADHAN
yeah..yeah..yeah...
aku xlupe aku ade satu blog yang memerlukan perhatian aku...
memerlukan belaian jari aku dengan pengisian di dalamnye untuk berkongsi rasa...
tapi apakan daya...
tuntutan sebagai ibu, isteri dan pekerja lebih memerlukan perhatian...
jyeahhhh...
gitu sekali kaw katenye...

sonshine aku semakin membesar, ligat dan aktif...
dh almost 24 bulan dh die...
nexweek die genap 2 tahun....
jadi sume mase aku tertumpu pada die skang nih...
hehehe..
jadi utk entry kali ni...
tatapilah wajah anakanda beta yang macho, hensem dan bujak nih....


tentang diri aku..
masih macam itu...
tiada ape yang menarik pn...

nextime i'll write more..
sebab wotak ku sudah berkarat utk menyusun ayat yang berterabur bak alphabet pasta yang bole ditabur sahaja...
ngihhhhhh..

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts