Monday, August 7, 2017

Gambar~~

Assalamualaikum,

sape yang ade perangai macam aku...
kalau nak update blog ni, mesti nak ade gambar..
ekceli, aku mmg suke bace blog yang ade gambar walau sekeping dibubuh..
hahaha..
.
tapi kalau bubuh gambar pn cerewet mak aihh..
hahaha...
mesti at least kene related dengan setori aku mase tu..
aku sorg ke perangai mcm tu ke sume blogger laen pn same..
kalau takde gambar rase kosong..
kosong weh nk bace..
.
tgk mcm skang aku takde gambar nk bubuh..
mmg pelik..
.
sebelum upload gambar kene bubuh watermark..
sbb kalau takde watermark org bole copy and gune gambar tu..
sbb sblm ni, gambar Bulan penah kene copy and digunakan oleh sebuah organisasi dari Indonesia..
naseb baek die bagi kredit utk gambar tu..
plus, mmg kebetulan watermark mmg besar kt gambar tu melintang ke badan...
jadi mmg aku gigih la nk buat watermark..
tapi bubuh watermark pn kene tunggu mase free..
hehehe..
.
selalu sebelum aku post something, aku dah pikir jalan cerite aku dah pikir gambar nak macam mane..
mcm nk video plak kene ade jalan cerite...
hahahaha
.
so arini aku share pasal perangai cerewet aku nk update blog..
try to post as frequent as possible...
sbb utk masa depan..
.
till then, 
live life to the max and have a nice day,
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts