Saturday, February 17, 2024

Bintang dah Bujang (Part 2)

Assalamualaikum,

selepas itu, di klinik kat BBU ni, aku dah booked date and time with deposit ye.
walaupun tak dapat hari seperti yang aku plan, tapi aku proceed juga. no choice masa tu.

lepas beberapa hari, kawan aku kebetulan khatan anak dia juga.
sembang punya sembang, dia cakap anak dia pun buat teknik laser juga and yang paling penting dekat Pontian!
terus berbunga hati aku..
lebih dekat dan lebih convenient.
member bagi number klinik tu sebab klinik tu baru je beroperasi masa tu.
fuhhh, bertahun aku mencari akhirnya ada satu klinik baru di Pontian yang buat teknik yang aku nak... Alhamdulillah..

aku call terus klinik hari tu. check availability date and time yang aku nak.
sebelum call aku memang dah set, kalau klinik ni ada tarikh aku nak tu, aku akan cancel yang kt BBU tu.
yes!!
klinik tu available tarikh yang aku nak. mungkin sebab klinik baru, memang banyak available slot. kihkihkih.

aku cancel slot di BBU, tapi ada cerita tak best which aku malas nak share.. sebab masa aku inform tu 2 minggu awal ye. tapi tulah, takpe... biarkan saja.

now tunggu je masa untuk hari khatan Bintang..
umi kene prepare mental and fizikal je masa ni sebab nak jaga dia sorang sorang.

to be continued

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts