Thursday, April 22, 2010

hai...

salam....
aku maseh terlalu baru dgn dunia bloggers nih.
tp selama ni aku jd silent reader je....hehehehe
aku tertarik nk ade blog aku sendiri setelah seronok meneliti hasil tulisan bloggers lain..
utk pengenalan ni,baeklah aku perkenalkan diri dulu...
cukuplah sekadar mengetahui aku dgn name didotaz..

maseh menuntut tp didalam tahun akhir...
sekarang ni aku amat sibuk dengan persiapan final exam...
+ pulak adalah final year student, jd teramatlah bz di kala ini...
dgn report final year project and presentation ni...
study utk final pn xlg...
aku pn dh agak pressure sknag ni...=(

sbg permulaan aku rase inilah dulu yg dpt aku coretkan...
nnt kesempatan laen, aku akan buat coretan laen plak yer...
haaaaa....
tolonglah sesape yg bace blog aku nih mendoakan kejayaan aku yer...










No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts