Sunday, April 25, 2010

kebosanan...

hai fellow...
di tgh2 pg ni aku sgt kebosanan....
byk sbb aku bosan...
tp tahap kebosanan yg paling ketara adalah kerana
mr. aku tidak bermesej or bertelefon dgn aku...
aku pn xdpt jumpe die arini krn die kini berada di hulu selangor...
buat ape kt sane??
hmmmm...
die jd staff sempena pilihanraya kecil yg bakal diadakan di hulu selangor tuh...

xpela,selagi die bekerja kn...
bukan buat ape pn...
sejak due tige menjak ni...
semakin menjadi-jadi rindu pada mr. aku ni....
haish,xbape sukela cenggini...

huh....
pelik ke aku buat statement cenggitu???
jgn salah sangke...
take it from +ve side...
bile perasaan rindu terlalu meluap-luap,
sikit sebanyak mende ni efek kt aku...
boleh ilang konsentrasi aku...
hehehehehe...

hish...
bila bosan melanda...
xde perkataan yg boleh diungkapkan....
ape yg pasti,aku still kene melaluinye jugak....

paper final pn xlame dh...
tp aku xleh nk bg perhatian...
ade je mende yg aku nk godeh....
nilah agaknye bahana terkena tongkat syaitan yg direjam...
huhuhuuhuhu...

sebenonye byk aku nk tulis...
tp aku rase,cukup sampai sini dulu...
sbb aku mau fokus semule pd pembacaan aku...
semoga aku berjaya mengharungi sume dgn tabah...

have a nice day to all fellows...
:)



No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts