Friday, April 30, 2010

sate

salam fellow....
perh...lame giler aku xupdate blog aku nih....
bz yg amat yer....
haruslah aku bz,aku final year student kan...

so far,final aku dh settle 2 paper...
one more paper to go and to finish up my study kt UiTM nih....

aku akan summarize je sume yg aku nk share ngn korg sume...
di samping aku bz ngn final exam ni,
aku seperti bese r,
sempat melayan muvi beberape jam b4 final...
haruslah aku jd begitu...
stress,bak kate mr. aku kire released tension la tuh...
but dont worry,result aku xpenahla plak jatuh...
hehehehehhe...

27/04/2010
masuk dewan pekse pg tuh,aku mmg rileks giler....
bile dpt bukak soklan jer,mmg tersenyum jer nk menjawab....
bukan la senang sgt soklan tu...
tp ley r aku jawab....
alhamdulillah...
walaupun aku study cm bese je mlm before tuh...
xdela hard sgt...
hehehhehee...

yang xbestnye,ade yg xbest tu korg....
dat day aku kelaparan tahap gaban....
semangat aku nk g withdraw duit....
seperti nk membuat aku ilang mood gumbira....
sume mesin atm kt UiTM "out of service"
aku pn bersabar la...
balik umah,aku menapak g stesen minyak,kebetulan dekat ngn umah aku...
n stesen minyak tu ade atm...
aku dgn semangat melangkah dipayungi sinaran bahang mentari....
masuk2 mart tu....
mesin dlm tu pn out of service gak...
mase tuh mmg hangen satu badan r...
penat2 aku menapak....
nk nek moto pn,minyak diparas bahaya...
sadis sungguh tgh ari tuh...
stok makanan kt umah pn dh abes...
adepn biskut je kan...
jd,haruslah aku mkn biskut jer....
malam baru aku dibawa pergi makan....
(╥_╥) laponye yg amat...

28/04/2010
paper ni mmg aku study mcm nk ghak....
paper strategic management....
susah kot....
huhuhuhuhu...
dhla paper sem ni sume pg....
instinct aku plak kate soklan subjek ni utk sem ni maybe susah...
aku mmg xsuke gune spots question yg kengkawan aku bg...
slalu aku ikut instinct aku jer....
hambek....
soklan tu mmg ssh yg amat.... (╥_╥)
agak2 ade r dlm sejam aku dok wink-wink kt soklan part A....
tp wink punye wink aku mmg xdpt nk jwb ngn baek r....
wisaunye....(╯_╰)
xpenah aku frust jwb pekse cmtu....
tp aku mmg frust soklan die ssh giler....
aku balik2 tu aku bantai membutela....
membute punye membute,
aku bangun pn pasal mr.aku msg....
hambek,adela kt 4,5 jam aku terlelap...
solat tah ke mana....
tp sempatla aku solat asar n terpaksela aku qada' solat zohor....
hhuhuhuhu...

29/04/2010
arinikn...aku bantai tido...
huahuahua...
layan muvi.....
exam xabes lg nih....
tu je r keje aku arini....

30/04/2010
arini,aku kene daftar utk exhibition final year project aku....
haruslah aku berbuat demikian...
kalo x,aku xgrad sem nih....
huhuhuhu...
seperti ape yg aku dh highlight utk title aku,
arini aku nk cite pasal sate....
hehehehhehe....
nk kate ngidam x jugak...
teringin je nk mkn....
then, mr.aku la yg terpakse bwk aku g mkn sate....
hahahahahaha...
credit to him....
(batman ni la mr.aku)

aku ni org kampung...
slalu mak aku kalo beli sate rm10, bole mkn satu family....
kt sini xcukup rm10 tuh....
hahahahhaha....
tp dh teringin nk mkn punye pasal,
konon2nye takut kempunan la....
g jugak r mkn walaupun mahal...
hahahhahahahaha...
(─‿‿─)

(inilah sate yang aku makan...SATE KAJANG HJ SAMURI)
aku mkn kt kompleks pkns jew...
hehehehehehe


okla fellow, aku akan sambung lg next time...
skang ni aku try nk decorate poster utk final year project aku...
hehehhehe...
haruslah kn....
(^__^)



No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts