Friday, November 11, 2011

berite hari ini

BiLe Aku Mula MeNaiP....

hai u ols sume,
lamenye xhapdet belog nih..
penuh dah habuk dan sawang sume...

sgt jeles tgk org bole hapdet belog diorg sedangkan aku...
setakat berblog walking je mampu...
haish,,
bilela aku nk jd bos kn,,,
ari2 keje menimbun je kt opis...

oke..
ce tengok arini bape hb?
haaaaa
11 november 2011 a.k.a 11.11.11


alkisahnye,
bile teringat tarikh ni..
teringat hajat ayah aku nk aku melangsungkan perkahwinan pada tarikh nih...
tp hajat tu tinggal hajat je r..
bile anak dan menantu dh nekad nk kawen lg awal...
hikhikhik

yela, engagement day aku kn on 1.1.11
so kononnye, ayah aku ingat aku ni nk pilih simbolik tarikh la utk majlis kawen aku..
tp kalo aku ade simbolik tarikh pn bukan 11.11.11 iaitu arini...
nk tau bile??
haaaaa....
tunggu....

so, agak2 u ols,
ape agaknye yg ade pada tarikh nih??
aku rase sumenye same je..
cume bezanye..
no tu same je dari depan sampai belakang..
ye kn??
hihihihi
yela, bkn ape..
arini bile aku tgk FB..
sume org dok sebok update status pasal tarikh arini,,,

nk kate once in a lifetime..
aku rase sume tarikh pn once in a life time...
hihihihi..
-peace no war-
sbb aku rase setiap tahun berubah nombor..

nk kate senang ingat,,,
hmmmmm...
maybe...
tp make sure husben/fiance/bf ingat tarikh nih...
nature org laki ni
mmg lupe tarikh2 penting ni...
hihihi..
so far aku xpenah mengalami lg r..

hmmm..
so cube share sket ape aktiviti u ols pada tarikh yg dikatekan keramat nih...
hihihihi..
jgn tanye aku la..
sbb mlm ni aku keje dgn hepi skali...
hepi ke?
HEPI kalo keje xbyk...
(^____^)V

okla u ols,
aku stop sampai sini jer,,,
until then
have a nice day and live life to the max
salam...



No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts