Sunday, November 27, 2011

penangan PREGNANT

BiLe Aku Mula MeNaiP....

hi u ols...
ape kaba u ols arini..
hopefully sehat2 and baek2 jer oke..
hmmmm..
aku pn sehat2 jgk..
makin SEHAT lg...
hehehehe...

dh nk masuk minggu ke enam dh aku nih..
selera makan mmg bertambah-tambah..
sentiasa lapar je perut nih...
kadang2 rase baru je pas makan dh lapar lg..
xpela, utk tumbesaran embrio aku menjadi embrio yg sehat...
maka tanpa byk soal kene la mkn kan..
kadang2 aku rase dh penat nk mengunyah

lg satu, aku slalu kene sakit perut..
ala yg cm senggugut tuh,,,
aku mmg jarang kene senggugut time period..
skali pegnen ni kene lak sakit perut cmtu...
YA ALLAH pedihnye rase...
tp ramai kengkawan aku yg dh penah pegnen bgtau
bende tu adelah normal utk first baby..
xpela, sakit cmne pn..
aku tempuh juga...
demi permata hati yg tgh membesar kt dlm rahim aku....

yg penting aku makin cepat penat..
kuat tido...
owh..
kuat tido tu xpela...
tang cepat penat tu xleh accept oke.......
huhuhuhu..
xpuas nk berjalan..
tp apekan daye..
kudrat dh xde..

byk gak pantang larangnye (haaaaa..baru aku susahnye pregnen)..
aku xleh nk makan lada jeruk..
owh,,,tertekan bile memakan char kuey teow kegemaran xleh nk bubuh lada jeruk..
terus ilang selera mkn...
xpela baby...
umi sanggup puase 9 bulan utk baby oke..
janji baby umi sehat walafiat...

smlm (26hb) aku call mak aku...
pelik die pasal aku xde mabuk2..
hmmm
tahle..
paling2 pn aku rase pening je...
loya tu ade r sket2...
xtau la kalo pasal mule2 kn...
huhuhu
hopefully xde la sume tu...

aku rase nk stop dulu sampai sini...
next entry aku share lg another stori
oke...

live life to the max and have a nice day
salam


No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts