Monday, December 17, 2012

shuh..shuh...shuh...

salam sume...
makaih..lame sudah tidak menjengah....
terabai sudah belog ku ni..
sawang sane sini...
debu atas bawah...
shuh..shuh..shuh....ni bkn bererti nk halau u ols dr bace entry aku...
tp utk kegunaan.....
buang debu, buang sawang,,,
heheheh

ekceli, aku ade gak nk menghapdet belog ni...
kalo bole mmg nk hapdet lebey kerap lg..
tp apekan daye...

pernah x korang mengalami situasi same mcm aku..
di mana, idea dtg mencurah-curah mase korg jauh dr lappy, tablet, or desktop...
tp once korang dh menatap skrin monitor
tetibe idea tu...
zappppppp...ilang....
penah x? penah x?penah x?
tulah kisahnye yg selalu terjadi pada aku...

depan monitor je, tah bertaburan ke mane lah idea aku itu...
do ini je,ah coretan aku utk arini..
idea ilang lg...
xpelah, bg aku mase utk bersihkan belog dr sawang dan debu...
jumpe lg di next entry...
live life to the max and have a nice day..
salam

shuh..shuh...shuh...

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts