Wednesday, July 31, 2013

pica pica gari...

Assalamualaikum,


PICAGARI!!
haaaa, ape plak kene mengena citer picagari dlm blog aku nih..
xde yg hebat debabom pun aku nk share..
cumenye kalo budak kecik nmpak
picagari ape yang diorg akan response..
nanges! berlari! meraung! 
hahahaha...
yelah, kadang2 budak pun tau function picagari nih...

tapi kalo utk aku sebaliknye..
sonshine kalo nmpk picagari di tangan umi atau abi..
maka die akan datang kepada kami sambil senyum ala2 puss in boots..
yeeehaaa..
Alhamdulillah..
die sangat senang utk diberi makan ubat...
xpenah lagi aku susah dlm memberi die makan ubat..
bile sua picagari, akan menganga la die..
buang ubat?sembur ubat?
xpenah dibuat jugak..
hopefully sampai ke besar la perangai senang makan ubat ni...
 
so anak2 u ols cmne plak yer kalo bagi makan ubat??
adekah mereka menangis? jerit katup mulut? lari?
atau sebaliknye mcm sonshine aku??
 
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts