Friday, February 14, 2014

Entry paling banyak muke kitorg [ANNIVERSARY]

Assalamualaikum,

oke, saje je gedik nk bitau..
arini merupakan anniversary kami yg ke 9-tahun...
hehehe..
diam xdiam 9 tahun dah yer kami in a relationship nih...
padahal rasenye macam baru semalam je kami terjumpe..
hehehe
dari hubungan tak halal sampai jadi hubungan halal dunia akhirat in shaa Allah...
 
 
lelaki inilah yang berjaya mencuri hati aku..
xhensem mane pn, asalkan sedap mate memandang...
dalam pada aku kate xhensem tu pn ramai gak nk menackle..
siap backstab aku segala bagai...
xpe, aku dh maafkan org tu pn...
yang paling penting hensem di mata aku!
 
DAN paling penting..
dia adalah bukan smoker...
hehehehe...
 
 
ingat lagi, pas we all officially a couple,
aku saje test die nk jumpe parents aku ke x..
and die decided nk jumpe parents aku less than 1 year kami bercouple...
maklumla, beza usia antara kami..
which is aku lagi tua dari die..
so ngetest la betul2 serius ke maen2 je..
fasa pertama mmg aku ingat die just nk maen2 la kan..
hehehe...
 
 mase nih die 1st time dtg umah aku...
mase otw ke jhr mase tu, die risau kemain lagi...
tp ape yg dirisaukan tu xde pe sangat pn....
ingat lagi mase tu bulan puasa...
hikhikhik...
aku prepare la juadah berbuke...
TERMASIN u ols ayam goreng aku...
die bole selamba kate SEDAP!OK!
padahal lepastu mak aku la kantoikan
APE MASIN NI..???
ahahahaha...
giler sampai skang kot die ngusik aku dengan ayam masin tuhhh..
 
pic ni rasenye 2nd time die datang umah aku...
hehehe..
so aku rase yg snap gambar ni adek bongsu aku...
dan lepas tu mmg die rajin gak folo aku balik umah...
sesi suai kenal...
folo balik kampong, g kenduri kawen, g melawat org meninggal..
kadang2 mak aku cm bising jugak sbb kitorg xde pape lagi..
tapi ayah aku la yang bawak die..
so, definitely bukan salah aku la kan...
hehehehe
 
belaja satu university...
mmg keje dating memanjang u ols...
konon die xleh la sehari xbersua muke,,,
mase nih depan kafe nk kua ke pasar malam rasenye...
 
mase ni mase bawak adek2 berjalan kt KL...
ni kt times square...
bawak adek2 ke sane..
si bongsu nk bercuti sakan katenye...
ahahahaha...
 
mase ni we all separated...
sorang ke utara sorang ke timur..
aku ke uitm dungun dan die maseh di uitm yg same..
mase ni awal2 sem aku kt dungun we all oke lagi..
but after, that the next year we all broke up...
die hilang arah jap mase tgh buat internship...
tapi xlame la...
 
 
haaaa...
mase ni we all dh broke up...
pecaye ke x?
mase ni die nk snap banyak gamba ngn aku...
oke, perasan....
 
bile jumpe aku 4 mata...
cair balik uols...
mampu ke nk move on dengan bayangan aku...
hahaha...
thanks a lot la kat course tour yg bawak kami ke KL...
so aku plan nk jumpe die sebab mase tu birthday die dh around the corner...
hahaha
aku ingat mase ni aku dpt 3 botol perfumes bodyshop..
for nothing..
he just wanted to buy me the perfurmesss
hahahhaa
 
bile dh keje, bole move forward la to another phase kan...
so mase ni we all jadi wakil rombongan engagement opismate die..
 
 
then 2 weeks later, our turn..
hihihihi
 
 
*sedekahkan alFatihah untuk arwah nyaiy aku yg bertudung tu..
die dh kembali ke rahmatullah on 21st June 2012*
 
almost 4 months later, we got married..
dengan sekali lafaz, my status has been changed..
dan hubungan kami menjadi halal dunia dan akhirat (In Shaa Allah)...
 
 
dan siapa sangke, we have this little guy in our life now..
 
 
 sekarang ni, mereka la lelaki2 dalam hidup aku...
yang sorang tu bakal menjadi imam aku jugak nnt...
 
 
so colorful journey...
sape2 yang close ngn kami, mungkin tau cerite yg lebih details..
tp aku gembira dengan 9 tahun nih..
banyak tahun lagi akan menjelang...
xde ape plan pn utk sambut anniversary nih...
just a wish..
and maybe a little gift..
hehehehe
sebab anniversary yg penting adalah on April nnt..
hehehehe..
 
"Happy 9th Anniversary laling temok..thank you for allow me to be ur half at the 1st place"
 
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts