Thursday, May 1, 2014

3rd Anniversary and still counting

Assalamualaikum,

29th April 2014, wedding anniversary me and laling temok..
disebabkan keadaan semasa, dan impian aku juga...
maka kami hanye ber'candle light' di rumah sahaje...
mak eksaited nok dapat masak and prepare everything...
halah...selalu pn aku yg prepare kan...pfffttt
menu utama malam tu adalah;
 
* LAMB CHOP
* COLESLAW
* CHEESE BAKED POTATO
* MUSHROOM SOUP
* BLACKPEPPER SAUCE
* STEAMED BROCOLLY
* FRESH ORANGE
 
hamboihhh, western ko jah...
xmo kalah...
asek makan makanan melayu yg berulang-ulang je...
ape salahnye sekali sekala kite makan makanan omputih ye tak??
 
entri utk sume makanan ni aku akan share kan di laen entri ooke...
peromis u olss...
 
bestnye sambutan kali ni, anak gue besar sudah..
bole duduk...
die jadi pemerhati je...
sbb bile disuap xmau..
macam tau2 je...
ralit sangat tgk lilin and pes taim makan dalam gelap u ols...
tu yang umi abi bagi sume xmau kekdahnye...
 
so inilah keadaan sebelom pemadaman lampu
 
 
bile dah padam lampu, kemaen sonshine kehepian sbb nampak efek liling tu...
 

 
so inilah sajian santapan utama kitorang...
 
 
to my suami/imam:
 
mungkin aku adalah bukan isteri yang baek pada kau..
tapi aku akan cube menjadi yang terbaek buat kau dan zuriat mu..
doakan aku pehlishhhhh suamiku...
heheheh...
HAPPY 3rd ANNIVERSARY..
semoga kau akan gembira sentiasa dengan aku...
 
resepi akan di share di laen entri ye sayangs ku sekalian...
ramai yg dok pm mintak resepi mase aku upload gamba makanan kt fb and ig...
 
till then,
live life to the max and have a nice day
salam


No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts