Friday, May 14, 2010

aku syg kamu juga

salam fellow....
ape kabar korg arini yer???(≧◡≦)
hmmmm..
terasa cm lame je xmenjengah blog aku nih....
aku agak bz sket nk menyiapkan thesis aku ni yer....
maklumla,b4 ni aku de bgtau masalah tentang fyp aku tuh...
Alhamdulillah,berkat usaha aku dan pertolongan dr SV aku...
aku LULUS dan boleh proceed utk membukukan thesis aku....o(≧o≦)o
syukur kehadrat Illahi...

tatkala diambang penghujung kehidupanku sebagai student...
terasa sedikit kesedihan kerana aku bakal meninggalkan alam belajar...(︶︿︶)
lepas ni,aku akan melalui satu dimensi baru bergelar pekerja...
cuti semester dh lame melabuhkan tirai...
tapi,seolah-olah aku baru je melanjutkan pengajian ijazahku....
(¬_¬)

menjadi final year student untuk degree kali ni memberi kesan padaku...
pertama,
kursus yg aku amek adalah bukan atas pilihan aku....(∩︵∩)
kesilapan system universiti menjadikan kami student mangsa keadaan...
tp mungkin ini rezekiku...
kerana aku lebey rajin berbanding sewaktu membuat diploma dulu.(∩▂∩)
result part 3 aku hampir2 membuat aku dibuang...
tp Allah maseh mahu aku meneruskan pengajianku dlm kos ini...
Alhamdulillah,berkat sokongan semua pihak...
aku berjaya mengharungi semuanya....(◠‿◠)
xcukup dgn itu....
aku berusaha bertukar kampus...
kerana...
berada di negeri itu membuat aku terkene kejutan budaya yg amat sgt....
tambahan,mr.aku jauh di utara....
berkat usaha mr.aku dan kawannya...
akhirnya aku berjaya utk tukar kampus....٩(-̮̮̃-̃)۶
yippie!!!
walaupun itu adalah sesuatu yg mustahil utk student lain dlm kos aku...

berada di kampus baru,
aku dpt menyesuaikan keadaan...
tambahan,mr.aku bekerja di negeri sama tempat aku belajar...(。◕‿◕。)
heheheheh
jd aku xdelah terkena kejutan budaya yg membuat aku stress seperti di negeri itu...
keputusan peperiksaanku semakin memberangsangkan...
walaupun aku byk main2...
mungkin berkat doa emakku...
atau mungkin hatiku tidak tertekan seperti dulu....

kedua,
kerana aku bakal menghabeskan pengajian dlm tempoh yg ditetapkan...
itulah azam aku semasa melangkah menjadi degree student....
cukuplah sewaktu diploma aku gagal utk menghabeskan pengajian dlm tempoh yg ditetapkan...

sekarang....
debaran utk result part 6 pula yg aku tunggu...
adekah aku bakal mencapai ape yg telah aku sasarkan...
hanya mampu utk aku berdoa...
semoga impianku terlaksana....

hmmmmm....
td aku terbace post2 yg telah kengkawan aku di negeri itu buat...
terasa cepat waktu 2tahun tu berlalu...
kini kitorg sume berjaya menghabeskan degree walaupun pd peringkat awal ramai yg xnk kos ni...
kengkawanku di negeri itu...
kite adalah insan yg tabah walaupun ini bukan ape yg kite nk pada awalnye...
tp kite dh buktikan bahawa kite bole buat....
aku nk mintak maaf pada korg sume selama setahun kite kenal...
mungkin ade antara korg yg xpuas ati ngn aku..
dan segala perasaan lg...
halalkan segala mkn minum aku yer...
(╯_╰) (tetibe emo)
utk bestfren aku di sana...
both of u r my lights....
kalo xde korg...
xtau ape jd kt org mase kt sane....
thank u very much....
(◡‿◡)

utk kengkawan aku yg di negeri ini plak...
thanks sebab dpt terima aku dlm klas korg yer...
hehehehehe...
terima kaseh sbb sudi berkawan ngn aku...
aku pn nk mintak maaf jugak kt korg
kalo perbuatan aku,kate2 aku
menyakitkan ati korg...
andai ade yg terasa ati ngn aku...
maafkanla aku...
aku hanya insan biase yg serba kekurangan...

syahdunye rase...

xlupe juga utk mr. aku...
thanks for everything my Dior...
you are the best things that happened in my life...
you are my joy..
you are my pain...
you are my smile...
you are my soul...
I always hope that we will last forever...
I need u more than you need me...
I can't smile without you...
you always do the best for me...
you always tyring to give this world to me...
thanks for being with me...
thanks for being my love...
thanks for everything....
gatainye... kene kawen dh ni...
ahaksz...
(◕‿-)

"You're who I'm thinking of..

Girl you ain't my runner up..
And no matter what you're always number one.."

aku terbace ayat yg mr.aku post kt FB...
hehehehehe...
saje je nk share...

ade lg yg aku terbace..
jiwang gak mr.aku nih...
ahahahahaha
lust is "one night love"
love is forever,
always be with her (not every minutes la..),
when i need her she will try her best to be there,
she will be my sanctuary from this crazy world,
i also like to protect her from this crazy world,
i like to always be there when she needed me,
i like to live with her,
grow old with her,
so, that is what i meant "i want to be together with her"
tp kalo xde jodoh nk wat cane kn..
as long as she is happy..
-peace- :)
hmmmm...
aku rase sampai sini je aku dpt coret...
last but not least..
aku nk bgtau...
aku syg kamu,kamu,kamu dan kamu juge....
heheheheheh...
jumpe lg next time...
till then,
have a nice day...
salam....
(─‿‿─)

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts