Wednesday, May 12, 2010

kesedihan(╥_╥)

salam fellow....
ape kaba korg semua???
so today aku nk share satu cerite ngn korg sume....
actually dikala kemeriahan dan kegirangan perkahwinan kazen gedikku,
aku tgh berdukacita dgn kematian kucing aku...(╯_╰)
tomey name kitorg panggil die....

aku sgt2 terkejut bile adek aku jeema bgtau tentang kematian tomey...
huhuhuhuhu....
seb bek aku xmenangis mcm mase whitey mati...
(╯︵╰,)
huhuhuhuhuh....
tomey mati pasal sakit....
mak dh bwk g klinik haiwan,
tp dh ajal kn....
at least die mati pasal sakit...
bukan mcm whitey,
mati kene langgar...(∩︵∩)

actually,yg buat aku terkejut...
aku rase mak baru jer bgtau aku yg tomey sakit mate beberape ari b4 die mati....
tp sakit mate tu dh baek....
ni die mati pasal sakit laen....
yg paling sedey of course la awi...
awi citer ngn aku,
sepanjang tomey sakit,
die jage...
tp mase saat akhir die terlalu sedey nk jage....
mak pn ckp cmtuh....
awi dok menangis jer....

lepas tomey mati,
mak yg tanam....
cepat2 die tanam tomey...
katenye,die xmau awi sedey bile tgk bangkai tomey....
mak siap buat tanda lg kt atas kubur tomey...

dhla tomey mati...
si toen plak ilang tah ke mane...
umah aku dh xde kucing dh skang nih....
mesti xbesh....

korg tgkla gamba2 tomey dan toen...
saje jer nk share...

tomey in memories....(✖╭╮✖)

ni la toen (-'_'-)

the next kesedihan is about my fyp....
huhuhuhuh....
10hb 05 2010 telah selamat berlangsung exhibition and presentation fyp aku....
tp,ade mende xbesh yg berlaku fyp aku....
sedey...sedey...sedey....
aku kene hentam teruk dengan examiner aku...
walaupun cube menjawab soklan yg die ajukan...
tp aku tewas jugak kekadang....
yg buat aku paling sedey...
die kate,
kalo diikutkan, fyp aku ni baru separuh jer tercapai...
the problem is,
SV aku kate yg fyp aku ni dh ok dh...
die pn bingung..
tp die soh aku rileks...
she said that, she will try to make me pass...
alhamdulillah...
juz hope that i will pass my fyp...
aku dh malas nk extand..
aku nk keje... aku nk tolong mak aku...
jikalau ade yg membaca blog aku nih,
aku mintak sgt korg sume doakan kejayaan aku....
setiap doa korg tu,hanya Allah jer yg mampu membalasnye...

hmmmmm...
baekla...aku rase sampai sini aje...
kite cerite lg lenkali...
till then,
have a nice day and salam to all of you...

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts