Wednesday, May 19, 2010

proper planning

salam fellow friends
ape kaba korg sume??
hope korg sume sehat sejahtera...

seperti mane highlight aku tu...
today aku nk share something...
maybe aku akan menghadapi kesukaran nk update blog aku nih...
mr.aku telah memberhentikan pembayaran bil utk broadband aku...
kerana perjanjian kitorg dh abes...
sgt kejam....
huaaaaaaaaaa....

xpe2...
skarang ni byk tempat yg provide free wifi kn...

masuk balik bab highlight aku tuh...
aku kene submit thesis aku dlm 27hb mei ni...
yippie...
sgt gumbira...
akhirnya ape yg telah aku usahakan selama satu sem akn dibukukan dlm masa beberapa hari je lagi...
seronoknye...
yay!!!
akhirnye,penantian satu sem ni berbaloi-baloi...

then,aku akan balik kampung halaman aku yg terchenta selama hampir seminggu....
sebelum aku berangkat ke perak menghadiri perkahwinan abg kepada mr.aku..
haish...
dlm tempoh tu...
aku juga bakal mencari-cari pekerjaan yg sepatutnye...
dan setimpal dgn keinginan aku...
please pray for me ye friends...

tp sebelum aku tu...
aku kene make sure yg barang yg rosak dlm umah sewa aku ni di perbaiki...
lecehla owner tu...
hampes tol kalo dpt owner mcm tuh....
baik xpayah sewakan umah kalo xnk tanggung sume kerosakan....

hmmmmm...
kecewa aku sebagai pengguna...
haish...

whatever it is...
aku sgt hepi aku nk abes nih...
aku nk keje...
yay!!!

okla fellow,
aku rase tu je...
aku sambung len kali yer...
till then,
have a nice day...
=)
salam....

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts