Sunday, May 9, 2010

penyatuan dan persoalan....

salam fellow.....
lame aku xupdate blog aku ni yer.....\m/(>.<)\m/
btw, how r u today???
hope that u r juz fine.....

i'm quite busy right now....
aku pn baru jer sampai dr kampung halaman....٩(-̮̮̃•̃)۶
inilah mende yg aku nk sharekan arini.....
tentang penyatuan dan persoalan....

first of all, congratulations to my dearest cousin for her marriage....
inilah penyatuan yg aku sebutkan td o(≧o≦)o....
setelah bertunang lebey 2tahun,
akhirnye,kawen gak kazen gedikku ini....
ahahahahhaha....

07/05/2010
kalo diikutkan keadaan kritikal skang ni,aku sebenanye xleh nk balik pn.....
sbb terlalu byk keje yg harus disiapkan utk exhibition and presentation fyp aku nnt...
tp mase ni,
aku mmg dh gelisah nk balik....
xtau nape....
mcm cacing kepanasan...
last2 aku mengeluarkan statement,
aku nk balik....!!
aku nk tgk die nikah....
٩(-̮̮̃-̃)۶

agak2 dlm kol 6 tu,
aku bersiap-siap utk bertolak...
aku try nk keja masa utk sampai tepat pada timing die nikah...
tp apakan daya,
kite merancang Tuhan yg menentukan....
(◑﹏◐)
aku sampai umah kazen aku dlm kol 10.30 mlm...
dh nikah pn mase tuh...
xpela,bukan rezeki aku kot....
then,sume org cm pelik r aku de kt sane...
padahal aku b4 ni aku bgtau yg aku xdtg...
hihihihihi

yang lebey sadis,
mlm tu aku ngn mr.aku jd bahan la....
ahahahahahha....(╯▽╰)
haruslahkn....
kerana mengikut kate mereka,
umo aku dh sesuwai sgt nk berkawen nih....
MASALAHNYE,aku pn xsedia....
yg penting,
papepun...aku nk keje dulu b4 aku kawen.....
senang sket dh ade duit sendiri....

but,the problem is...
everyone asked me the same question....
fuh.......
penat gak aku nk menjawab....
terase mcm aku ni artist plak...
yg disoal oleh puluhan journalist...
ahahahahaha....
terase glamm gitu....
(─‿‿─)

it seems like everyone luv my mr.
hope that we will last forever...
amiin....

mr.aku plak...
bile orglen tanye soklan cenggitu,
die xterase sgtla...
tp bile nenek dh kua statement,
die cam stuck...
sebab die pn tgh build-in his career...
maybe take time sket....
cian gak kt die....
tp nk buat cmne...
kami kene terime jgk persoalan dr mereka2 tersebut.....
kalo ade yg membace blog aku ni...
doakan la jodoh kami yer....
amiin....

08/05/2010
aku terpakse gerak awal sket arini....
sbb aku kene cari present utk kazen ku itu...
ad-hoc le nmpknye...
adiah last minute...
(≧◡≦)
actually dh ade planning nk beli ape....
tp kerana tetibe ketandusan $$$
terpakse la beli mengikut bajet....
hope they like it....
yg penting IKHLAS dr aku n mr.aku....

and sempatla jumpe member mr.aku yg duduk and keja kt area Batu Pahat....
then,alang-alang dh jumpe...
aku dgn selambe membawak kawan kitorg ni g umah kazen aku skali....

aku tgk kazen aku kawen ni xmcm orglen....
bukannye ape....
kalo pengantin laen...
mase atas pelamin tu mcm dok senyap jer....
tp kazen aku ni...
aku rase atas pelamin ke....
dok lantai ker...
same jer....
ahahahahahahaha....
xpela,selambe...
aku rase kalo aku kawen pn cenggitu....
tp yg buat aku sgt terkejut,
b4 aku balek....
die nk bergambar berempat....
pengantin+aku+mr.aku....
dgn selambe die boleh jerit panggil mr.aku yg kt luar umah....
walaupun xjauh sgt...
tp die mmg selamber r....
\m/(>.<)\m/

aku xdela plak teringat nk mengambil gambar dgn kazen2 ku yglen....
mase tuh keadaan sgt panas + crowded ngn ratusan manusia...
kepale pn jadi weng la kan....
tunggu mak aku sampai lg....
penantian tu mmg satu penyeksaan....
plan nk balik dlm kol 1ptg....
mau pukul 3 lebey gak td aku gerak....
naseb bek nek ELITE..
kalo x,mau aku kene tinggal bus....
hehehehehhe...

kazen2 n makcik pakcik ku yglen...
sowila,xdpt nk amek gambar reramai....
maafkanlah diriku ini....
hehehehehhe....

hmmmm...
aku rase sampai sini dulu...
gambo2 ari bahagia tersebut bakal aku uploadkan lenkali....
sebelum terlupe...
aku nk mengucapkan
"SELAMAT HARI IBU"
khusus untuk ibuku....(。♥‿♥。)
dan ibu2 yg laen amnya....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

till then,
have a nice day and salam....

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts