Wednesday, November 13, 2013

"selfie"

Assalamualaikum,

PASTI ramai antara u ols yg tau and selalu buat..
amek gambar sendiri dari paras bahu ke atas...
hahahha..
tipu kan xpenah buat...
hahaha
 
ekceli aku mmg kekok kalo selfie nih...
hahaha...
eberitaim aku selfie mesti self confidence merundum tahap max SEBAB :
 
1. tembamnye muke aku
2. jerawat
3. eyebag
4. aku mmg xsuke selfie...
5 . etc
hahahahaha
 
melainkan kalo selfie kami 3 beranak...
tu mmg xdehal..
tp kalo ade selfie pun utk simpanan peribadi je la...
hahahah
 
dalam pade aku mmg merundum self confidence..
ade gak mereka2 yang mmg gemar berselfie dan upload gambar...
hahaha
I don't know how they do that...
satu hari dekat bape keping gambar upload...
kt ig lah, fb lah...
adoi...
kalo sorang leh tahan la kan...
kalo berorang-orang...??
cam mano nk kabo tu...
penuh wall u ols...
 
tp aku mmg salute la kat diorg nih..
self confidence sangat tinggi utk haplod and share selfie tu...
 kalo aku baru amek gamba dh macam2 SEBAB dan ALASAN yg kua..
kalo nk haplod lg mcm2 yg aku pikirkan...
so kalo sape follow aku kt fb or ig..
mmg bole kire jari la bape keping aku haplod selfie picture..
tu pun selfie dgn sonshine or laling temok..
 
ai pemalu u ols...
konfiden kureng tahap gaban...
kihkihkih
 tapi aku memang suke full/half body picture...
xkesah la gemok cmne pun aku..
aku suke giler...
sebab nmpk suasana dalam gambar tu..
hahahah...
tahniahla pada selfie tegar..
utk yg mcm aku xpe, kite senaseb..
hahaha....

ini contoh budak suke org selfie die..
hahaha
tgk la response...
 

tu jela celoteh arini...
pasal selfie or self portrait...

life live to the max and have a nice day
salam
 

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts