Monday, November 11, 2013

saya gembire utk semuanye...

Assalamualaikum,

cuti sekolah dh nk bermule...
hehehe...
so maksudnye musim org kawen pun datang..
hehehe..
beratur wedding invitation aku dpt..
tp xsure la kalo aku bole pegi ke x...
maklumlah kene tgk bajet, masa laling temok, kesihatan sonshine..
tapi aku akan cube menghadirkan diri kat area2 yang berhampiran tempat tinggal aku...
 
daaaannnn
start from lastweek...
asal2 bukak fb je...
pasti akan ade kawan2 fb yg selamat melahirkan baby boy/girl..
mcm mane hepinye mama mama baru especially..
dapat aku gambarkan sebab aku dh pun melalui fasa2 tu...
sakit, sakit, sakit, takut tapi sumenye ilang digantikan dengan kegembiraan saat memangku baby sendiri...
 
bile tgk org beranak, terasa nk tambah lagi..
tambahan mulut2 org dh mule bertanya perihal nk bg adek kt sonshine...
orang2 seangkatan ngn aku mase pegnen dulu pun dh pegnen semule..
ade yg dh siap beranak dh pun,,,
kalaulah membela dan mendidik anak tu semudah ABC...
memang esok jugak aku beranak sorang, 2 org, 3 org..
hahaha..
larat ke nok...??
 
tp aku rase sonshine pun xready lg nk ade adek...
dan aku pun xready lg nk bg die adek...
hahaha..
penat uolsss nk handle die sorg...
hehehe
 
bulan ni ramai close frenz aku yg naek pelamin...
school buddy - suria, malangnye aku xdpt nak attend sebab laling temok ade keje...yg bestnye su ni kawen ngn mamat paling die xsuke mase sekolah dulu...sampai skang pun kalo ingt cite diorg ni buat aku gelak...
 
bff  - suzen, in shaa Allah aku mmg akan try to attend..sbb die soh dtg majlis belah laki..tp if possible aku nk dtg belah die jugak...:)
 
uni buddy aka pengapit aku - zana.. ni mmg kene dtg..bhahahaha..kalo xdtg pun die xkesah..tp aku kesah...hahahaha
 
so I want to say BIG CONGRATS!!!
utk yang akan melangsungkan perkahwinan and yang bakal menimang baby dlm bulan nih...
 

 
 
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts