Thursday, September 1, 2022

Bintang dah request!

Assalamualaikum,

Bintang dah request untuk dikhatankan..
terkejut aku masa dia request thru voice note time aku dekat opis.

tapi Alhamdulillah, lebih mudah kalau dia request sendiri.
cumanya, dia mintak harini ingat esok dah kene khatan agaknya.

plan asal sepatutnya dibuat masa usia dia 5tahun.
so biar sama macam masa Bulan dulu.
tapi itulah, Bulan dulu pun kita proceed sebab dia sendiri nak.
takkan Bintang aku nak proceed bukan atas keinginan dia.
cuma aku memang dah cakap dengan dia, sebelum darjah 1, dia mesti dah khatan.

how time flies.
my baby dah nak jadi bujang sikit masa lagi.

please doakan yang terbaik untuk Bintang dan semoga segala urusan Bintang di permudahkan.
dengan izin Allah swt juga.

bila selesai prosesnya, in shaa Allah aku akan share di sini.

till then,
live life to the max and have a nice day!

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts