Saturday, October 22, 2011

1st Giveaway vanillacheze.com

BiLe Aku Mula MeNaiP....

salam ari sabtu uols...
hihihihi...
oke, arini aku folo encik husben ke opis...
so die sibuk bekerja, aku sebok berjalan-jalan blog ke blog..
ehehe..
sesaje je nk ilangkan busan..

so, mase dok jalan2 td aku terbace satu contest yg dibuat oleh pn.elin (klik sini)
contestnye adelah tajuk entry aku nih...
1st Giveaway vanillacheze.com

nmpaknye rezeki empunye blog ni lebih sket bulan ni..
dan die pn berbaik hati nk sharing rezeki dgn sume bloggers..
so aku pn try je r...
kotla ade rezekinye...

disebabkan ini adalah julung kalinye kan die buat giveaway ni kan..
so, aku pn berbesar atilah join...

kalo xde permulaan maka xdelah penghujungkan..
semoga empunye blog ni akan terus mengadakan giveaway cmni...
selain bloggers laen bertanding utk menang
bolehlah juga menambah kenalan ...
ukhwah terjalin tidak ternilai hargenye kn?
hihihihi...

so pada sape2 nk join,

Cara-caranya adalah:
  • Step 1 : Jadi follower blog vanillacheze.com. Dont worry tiada paksaan ok. Yang penting join je.
  • Step 2 : Buat entry di blog anda dengan tajuk : 1st Giveaway vanillacheze.com beserta dengan link.
  • Step 3 : Kemudian reply post ini, bermula dengan :
    • Nama :
    • Url :
    • Bagaimana kamu follow / jumpa blog vanillacheze.com : (Please provide links!)
ok u ols...
aku pn berharap aku akan dpt nk buat giveaway jugak cmni...
tu pn kalo aku ade mase dan kelapangan
huhuhuh

okla u ols..
until then,
have a nice day and live life to the max.
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts