Sunday, October 23, 2011

cerita hari ini.......

BiLe Aku Mula MeNaiP....

salam u ols...
ape kaba sumenye?
so today, i can sing a song by bruno mars...
lazy song....

rasenye nk melingkar je atas katil and malas nk buat ape2..
sebab ape??
aku sorg2 je kt umah...
tidak ke mane2...
SUNGGUH ni...
tidak ke mane2

encik husben bz rekod majlis kawen org...
ingat nk folo...
tp badan aku sgt penat td...
so daripada aku meragam kt majlis org nnt, baek aku ddk umah...

ingatkan nk susun jadual husben aku utk majlis kawen customer yg die kene cover nnt..
tp nntlah...
sebab sume data ade pade die...
hehehhee...

aku nk share, pasal last week..
aku g broga hills...
caye x?caye x?

SUNGGUH mule2 sgt bersemangat...
sekali dh sampai..
haaaaaaa...semput....
hehehhe
sampai pitam2 aku
nk stop and turun semule ke kete...
tp encik husben soh jgk aku mendaki naek..
di dalam kepenatan badan
naek jugaklah...
semput xsemput..
tercungap nafas
lenguh sendi kaki
daki la jugak...
yg penting dpt habuan pasni...
yeay!!!

ekceli ni kwn2 akula planning ni...
tp bile dh sampai 1st stage pn aku dh syukur...
xnaek sampai atas pn...
xlarat deh....
kt sini pn bile tgk bwh..
SUBHANALLAH

so kirenye nextime aku akan daki sampai puncak atas r..
so jom layan pix
sebelum sampai sini aku sempat pitam + seprti ditunjukkan dlm gambar

me and encik husben

menikmati keindahan di bawah dari paras ketinggian yg xtau bape meter

menghilangkan kepenatan disisi encik husben
ramai giler org mendaki ke puncak

cantek kan pemandangan
us
the planner
next time kite ke sane plak

pemandangan bandar

hutan lipur ampang


hehehehe
pas mendaki kitorg g sungai plak
kebetulan encik husben kene meneruskan shooting di Ampang, so amek kesempatan la
tp dat time ramai giler umat manusia di situ...
so kitorg cume dtg duduk2 je r...
hehehhee

TAPI tu cite lastweek
ni citer dis week dan aku hanye ddk kt umah jer..

xpe,smlm aku ngn encik husben dh puas merayap-rayap di tgh kota sambil menikmati keindahan Kuala Lumpur dari tingkat 29...
pastu sambung midnite "REAL STEEL"

so arini, xkesah pn ddk umah sambil bermalas-malasan...
hihihihihi...
okla u ols,
aku stop sampai sini...

so before terlupe, kalo u ols ade knk buat video, amek gamba ke,
bole la tinggalkan komen utk tau pasal regenye...
hihihihih

so until then, live life to the max and have a nice wiken...
salam...
=)

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts