Tuesday, October 18, 2011

newborns

BiLe Aku Mula MeNaiP....

hai uols...
assalamualaikum seme...
ape kaba u ols seme..
hopefully sihat di bawah payungan Illahi hendaknye...

sory sgt lame xhapdet belog nih...
dh berabuk kot kn belog ni...
hihihihih

bz uols...
byk kje kt opis...
PENAT..

hehehehe...
lupekan cite keje..
so arini aku nk share pasal newborns...
haaaaaaaa

tetibe plakkan ade newborn...
hehehehe...
tp bkn aku yg punye...
orglen yg punye...

rezeki aku blom smpai lg...
u ols doakanla yer...
bia cepat sket...

ekceli ade 2 newborns dlm family aku belah mak...
yipppieeee....
sorg adalah anak sepupu aku and sorg lg adek sedare aku....

malas nk citer panjang,
jom layan pix...


inila anak pada sepupu aku..
name diberi KASIH NUR BALQIS...
ekceli dh xingat anak sepupu yg ke berape sbb dh ramai sgt..
mase ni dh dekat sebulan gak usia die...
nk share something, kalo bukak mate die mesti nanges...
so bile die tido baru senyap...
and name nur balqis tu kan sebenanye aku dh prepare utk anak aku nnt...
tp xpela, first come first serve
hihihihi



haaaaa....
yg ni plak adek sedare aku yg termude buat mase nih...
anak pada pak usu ngn mak usu aku..
name diberi MUHAMMAD UWAISH FIRDANI
mase ni die baru berusia 1 setegah ari
alkisahnye, baby ni cm xready lg nk memenuhi dunia fana nih..
bak kate mak usu aku, dkt 10 bulan gak mengandung uwaish nih...
sedikit info tentang baby ni,,,
die bole tido lame dan lame dan lame...
sampai kene bangunkan utk bg susu...
so kirenye, bkk mate ke, celik mate ke..
mmg senyap je r...
payah nk tunggu die bangun nih...

hmmmmm..
bile tgk baby, aku pn nk baby jugak
tp tu r..
sume tu bkn kuase aku...
kuasa Allah kan..
so kite bole doa, usaha, ikhtiar dan bertawakal
selebihnya
Dia jugak yg akan tentukan...

so pada pembaca2 belog ni,
u ols doa2kan la yer...

hihihihih...
sampai sini je kot aku nk share..
nnt lenkali aku hapdet lg cite2 yg aku nk share ngn korg,

until then,
have a nice day and live life to the max...
salam

2 comments:

  1. klau x thn ni mst dh ade 3 0rg kn..xpela,rezeki blm brpihak kpd kte...Insya-Allah klau sma2 ade rezeki bersaingla kte...:D

    ReplyDelete
  2. hmmmm..xpela..
    tu seme qada' dan qadar kan..
    xelok mengenang bende yg lepas sedangkan kite xtau ape yg ade pada mase depan...
    so, banyak2 la usaha ngn husben tu yer...

    ReplyDelete

feel free to share thoughts