Sunday, October 23, 2011

Contest : Joyful Moment With SweetSue Cupcakes

BiLe Aku Mula MeNaiP....


hi,
arini aku nk memulakan ari dgn join contest yg dianjurkan oleh SUE (klik sini)

erm untung naseb dapatlah aku menang Tiny Dot Cakes yg dijadikan sebagai hadiah...
so bole la aku sharing2 bersama-sama kawan2 opis kan??
secare xlangsung dapatlah kirenye mem'promo' cupcakes ni..
hihihihi...
kalo x pn maybe dt hadiah misteri kan...
sape tau...
hihihihi

dengan ni,
aku sertakan gamba yg aku rase sgt hepi mmg hepi...
xcaye tgk bawah

gamba aku ngn encik husben


ekceli, ni gambar mase berlangsungnye BBQ kt kampung mase raye aritu...
ce tengok org sekeliling,
hepi semacam je...
ade byk cerite disebalik gamba nih...
to share, ekceli kitorg tgh buat contest mase nih
and kitorg adelah first kapel utk golongan mude yg buat...
tu kire malu2 meow la....
but this is the sweet moment...

hopefully, gamba nih akan membawa tuah la kan...
hihihihi...

okla, so pada sape2 yg nk join
sile tgk bawah:

Joyful Moment With SweetSue Cupcakes

1. Jadi FOLLOWER kat SWEETSUE CUPCAKES and Suite Life Of SUE (blog ni)

2. Buat satu entry dgn tajuk : Contest : Joyful Moment With SweetSue Cupcakes

3. Copy banner di atas dan letakkan dlm blog anda. Make sure banner tersebut link terus ke ENTRY ni okeh..

4. Letakkan gambar korang sedang bersuka ria, sedang gila-gila.. ape jua gambar asalkan menggambarkan kegembiraan.. and make sure korang ade dalam itu gambar.. Contoh gmbar gedik kat bawah

5. Then copy kan link korang and paste pada comment di entry ini

6. Tarikh Tutup : 18 Dec 2011

(tarikh tutup akan berubah bergantung kepada sambutan)

Hadiah-Hadiah kepada si pemenang @ lucky person

okla aku stop sini dulu...
until then, live life to the max and have a nice day...
salam

2 comments:

  1. Hi Dido
    Selamat Berkenalan~~
    Thanx a lot join contest ni.. n sudi promote sweetsue cupcakes saya :)

    ReplyDelete
  2. hi..
    nak bgi hadiah.. email me ur details ya:)
    sweetsue.cupcakes@yahoo.com

    ReplyDelete

feel free to share thoughts