Saturday, March 30, 2013

overdue

Assalamualaikum,

aku baru cite pasal ini kt u ols dalam entry sebelum nih...
hahaha
 mase tuh aku mmg dh perasan la yg cik P aku ni mmg xmuncul lagi...
tp aku rase maybe pasal nk tukar cycle kot...
so far, cycle aku mmg same for these past few years..
even after deliver..
still the same date..
or paling lewat sehari dua je...

so sampai arini, 
cik P maseh xmuncul-muncul yang mane aku dh overdue selame 7 days...
hahahaha

cik P xmuncul, baru tau cuak ke xcuak..
hahaha
yela..
aku tau, korang mesti pikir mende yg same gak..
bile dh soalan tu muncul maka banyakla soalan2 laen yg menternak di benak nih...

antarenye;
  • sonshine kecik lagi, nk handle diri sendiri pn xgheti. aku pun terkocoh kacah nk handle die..kalo pegnen ni mcm mane aku nak handle...
  • macam mane aku nk divide bajet untuk sonshine, baby, aku, husben..cukup ke?kalo baby pn xmau bf mcm sonshine, susu lagi..
  • bole ke aku handle 2 org anak kecil dalam satu mase? tinggi ke tahap kesabaran aku?
  • ape orang kate nanti...anak kecik lagi, mak dh mengandung lagi...(hahahha...sepatutnye xpayah masuk list pun)
  • dan laen2 yang xdapat dinyatakan..hahahahha
dan dengan telahan2 aku tu..
at the same time aku kene loya, pening kepale yg teruk...
hamek kau..
cuak sangat..
memang berkobar-kobar la aku nk buat urine test...
dan hasilnye adelah........................
tadaaaaaa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



negative!
haaaaa
Allah baru hold cik P aku dh cuak ingat pegnen
tp aku pn peliks sbb dh lewat sgt ni..
tang loya, pening maseh terase hingga waktu artikel ni ditulis...

pg/ptg ni will refer to doctor..
for further clarification
kalo assumption aku
pasal cuaca panas ni kot...
sbb opis aku sejukkkkkkkkkkkkk sangat
tp kt lua opis, panas sangaattttttttttttt

kalo tanye ape perasaan aku sblm buat urine test ni...
bercampur baur..
suke, takut, - berbelah bagi la kirenye
coz i am xready yet
to have a second child
laling temok siap bg kate2 semangat utk aku lg smlm...

once i did the test..
cam legaaa ade...
tp xtipu la, jauh dlm ati tu rase keciwe sket...
but main point here, i am not ready yet...
atleast bg sonshine besar dulu..
1-2 years from now, 
In shaa Allah..
we'll make him to be called abang long...
hahahahha

okela uols..
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts