Wednesday, March 20, 2013

This is my love story - Part 4

BiLe Aku Mula MeNaiP....

 jom sambung balik cerite aku yg terbantut..
lepas kemain lg jd polis pencen kt budak meja kayu, tetibe datang sorg mamat nih...

mamat : meor, ko dh buat ke?
budak meja kayu : blom..aku tgh tunggu diorg ni buat dulu..
mamat : eh, ko dh buat blom?
aku : blom..kene tunggu grup member yg len..
mamat : ko group ngn awek aku kn?
aku : ha'ah...
mamat : okelah meor..nk g lepak ngn awek aku sat..
 meor : name ko sape?
aku : an...
meor : tp kt situ raihan
aku : xpela, panggil aku an..jangan panggil raihan..xpun panggil rehan..
meor : nape plak?
aku : raihan tu baek sgt la..cm xsesuai ngn aku...
meor : tp raihan tu sedap la...
aku : ish, xyah la..eh,cepat la ko buat...ko ni aku rase takut la..
meor : aku tunggu budak group aku buat..kene tunggu diorg..
aku : ko buat aje la..
meor : aku kene tunggu anak2 buah aku lepas dulu..
aku : ko ketua group ke? group mane?
meor : group tuah..
aku : (gulp,sambil wat muke rileks) owh...
meor : ko group mane?
aku : group jebat..sambil dlm ati (mcm mane la aku xperasan die nih..)
ish!
dan akhirnye..
baru aku tau la nape meor ni xbuat sampai la org dh tinggal sket...
yela, pas aku jadi musang terbang pn die maseh kt situ..
rupenye ade sorg budak team die takut daaaa...

dek kalut sebab takut, ade ke tali flying fox tu die bubuh kt leher...
then pastu aku pn blah la pasal eksaited nk men yg lg satu tu..

so utk maen yg satu lg tu aku kene panjat pokok la..
mase kt atas tu, ternampak la si meor ni dh dok melepak ngn beberapa gadis..
huh! ramainye pompuan...
mesranye..
awek die kot..
so aku pn mule la buat hal aku seperti sebelumnye...

tp mate dok tengok je kt meor mase tu..
mase tu dalam ati menyumpah
apesal aku bole tegur die...
arggghhh..
baru semalam aku mengutuk menyampah kt die..
pesal arini bole bersembang-sembang ngn die...

to be continued...

live life to the max and have a nice day

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts