Saturday, March 2, 2013

This is my love story - Part 3

BiLe Aku Mula MeNaiP....

Salam uols...
journey of my love story continue...

malam tu, lepas solat, kitorang kene berkumpul semule..
so mase berkumpul tu kenela duduk dalam kumpulan..
mase tu memang aku tersenyum sinis..
hahahaha
"padan muke kau..xnak sangat tambah ahli kumpulan kan.."
tp tu gumam dalam hati je la
nak tau kenape?
sebab ahli kumpulan die dah jadi 4 orang..
"hamek ko, dapat member baru size XXL"
tu pun hanye terpacul dlm hati je..
heheheh...
aku rase memang sepanjang malam tu la aku asek dok cakap padan muke die..
walaupun dalam ati..
puas ati lo...
hahahaha

esoknye...
8 Januari 2005...
memang dh xkesah dh mase tu..
saket ati pn xde..
benci pun xde..

just want to start a new day la kan..
hahaha

so biase la kalo g camping2 nih...
pas panaskan badan semua..
so bermulelah aktiviti..
tu pun pas makan..
hahaa

seingat aku, 1st aktiviti berat adalah flying fox ngn satu tu xhengat dh..
jadi untuk mempercepatkan proses, terpakse bahagi kepada 2 lg pecahan...
satu buat flying fox, satu lg buat yg aku xhengat name tu...

so group aku dan beberapa lagi group buat flying fox dulu...
aku seperti biase la..
eksaited kalo bab2 gini..
kene tunggu turn..
okelah..

bosan tunggu turn aku berjalan-jalan sekitar meja kayu yg ade berhampiran tempat flying fox tu..
pastu aku terus menyapa sorg budak yang duduk kt kerusi meja tersebut..

aku : dh buat ke?
budak meja kayu : blom..
aku : apesal xbuat lg?? takut ke?
 budak meja kayu : eh x la..nk tunggu member2 lepas dulu..
aku : owhhhh...ingatkan takut tadi.. sambil menyengih..
budak meja kayu : nk buat ke?
aku : ha'ah..xsabar nk buat ni..tp kene ikut turn plak..
(sambil mate tgk sorg2 peserta terbang kt tali tu)

aku : eh, name sape eh?
budak meja kayu : tgk ni..
aku : owh..ok..group mane eyh?
budak meja kayu : group tu..
aku : owh...eh, apesal ko xnk buat eyh..ke ko memang takut?
budak meja kayu : eh, xlah..kalo ko nk buat, ko pegi la buat dulu..
aku : alah, budak group aku xnk buat lg..kan kene ikut group...

tgh best2 dok jadi polis pencen tetibe datang plak sorang mamat nih...
 haish, sape plak mamat ni kan..

live life to the max and have a nice day..

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts