Friday, April 12, 2013

Tepung oh tepung

Assalamualaikum,

oke, entry kali ni mmg xleh blah sket..
pasal tepung pun bole jadi tajuk entry kan...??
hahaha...

okela, citenye gini..
 MALU nk cite pun ade..
tapi xpela, mane tau ade antara u ols yang macam aku kan...
jenis RAJIN sangat masak memasak nih..
hehehehe

tepung yang dalam pengetahuan aku adalah
1. tepung gandum
2. tepung jagung
3. tepung beras
4. tepung pulut
5. tepung ubi kayu
6. tepung kastard
 (so far ni je la dlm pengetahuan aku)

so yang aku xtau wujud selame ni adelah tepung biasa / plain flour
HAHAHAHA
sile gelakkan aku...
tapi aku rase korang pn ade xtau gak kan?kan?kan?
and mebi banyak lagi tepung yang aku xtau..
wahahahaha

ni pn aku tau pasal kes nk buatkan menu sonshine..
antara bahan2 yang akan digunekan adalah plain flour nih
so aku dgn konfidennye terdetik dalam hati "owh tepung gandum nih..."
sekali pegi beli barang2..
eh, ade la plain flour nih..
hahaha..

so pada yg xtau la
kalo yang tau tu, bole abaikan entry nih..
hahaha
berikut dibawah ni adalah plain flour keluaran nona

hamek tulisan pn besar2..
macam perli mak je noks...
kuikuikui


harga die pun humak ai...
bole beli 2 kampit tepung gandum..
hahahaha..
ke aku kene tipu harge nih...
hahaha
pasal pembeli tepung amatur..
wakakakaka
utk pengetahuan u ols ai beli kt TESCO
ke kt kedai2 pak mat, wak dol, mak temah akan dapat lebih murah lagi??
sile bagitau yer...
hehehe

berikut adalah kandungan vitamin dalam sajian tepung tu


so kepada u ols yang xketahuan tentang kewujudan tepung nih...
aku nak bagitau
"SAMELAH DENGAN TITE!!!!"
hahahaha

okela,
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts