Thursday, October 24, 2013

Everything begins here!

Assalamualaikum,

mase balik kampung laling temok aritu...
sempat kami singgah tempat nostalgia kami..
tempat di mana kami mule kenal hati budi masing2..
tempat kat mane mule2 ;
aku marah kau, aku majuk ngn kau, aku nyampah ngn kau,
 hahahaha...
memang kenangan wehhhh....
cume yg berlainan kali nih, dengan hubungan sah...
we are legally husband and wife...

diam xdiam dh lebih 5 tawun xmasuk dalam nih...
hahaha...
kali ni masuk bawak anak siap2 wehhhh...

cita2 konon nk buat few photoshoot kt situ ngn anak kan...
bile dh almost nk sampai, sonshine bole ZzzzZZZzzZZZZ...
lentoq kepenatan anak itu..maklumlah dh aktif ye nak...
hahaha

jom layan gambar yg sempat aku snap,,,
bile2 masuk dalam tu..
ternampak2 mcm kami berdua tgh berjalan, makan same2, bercakap2...
mmg mengimbau memori la....
masa mule2 kapel, kt sini la tempat laling temok aku tunggu aku kalo kitorg nk outing wiken...
sebab hostel freshies sume kt situ...
dulu ade pokok kt situ..
bawah pokok tu la die tunggu...
skang tinggal tunggul je..
 
aku plak, selalu tunggu die kt sini je...
tempat ni bertentang je ngn tempat laling temok td..
aku duduk blok lagi satu..
tp bersebelahan je ngn blok ni...

 
ni plak kafe kitorg selalu lepak pas klas or ade gap b4 next clas..
budak2 panggil uptown..
yang bawah tu downtown..
tp dulu rupe die bukan macam nih...
bile part of girl hostel pindah ke belakang, aku lebih suke makan kt kafe downtown nih...
sebab murah, sedap dan ade char kuey tiaw feveret..
hahaha
ade satu kafe lagi aku xsempat nk snap..
tu la kafe tempat 1st kitorg kua sesame..
student namekan kafe tu bukit aman..
 
 
downtown berwajah baru
aku namekan simpang ni simpang pemisah..
sebab mase sem 2, jalan ni cume nk menuju girl's hostel..
so selalu kitorg akan bepisah kt sini la pas deting..
hahaha...
tp mase sem 3, dh jadi laluan sume student sebab rombakan hostel..
hehehe...
 
 
 

sume tempat pun banyak kenangan weh..
xdan la nk tulis satu2...
tapi part bawah ni la mmg evergreen memoriessss...
our beloved faculty...
tempat kami menimba ilmu..
passing2 buku rujukan..
pinjam tu..
pinjam nih...
hahahaha
walaupun laen kos, tp mostly kami akan belajar bende yang same je sem tu..
so kadang2 laling temok akan pinjam buku aku je...
hahaha
 



kalo ade gap 5-20 minit pun sempat jumpe..
hahaha
selalu mmg jumpe kt sini la kalo masing2 ade kelas kan...
aku la tukang hafal jadual die...
rajin kan aku??
so layankan je la pictures selebihnye nih...
mak xsanggup nk tulis sebab dlm pikiran skang nh dok terbayang-bayang lagi tempoh kami jadi student di sini...
macam xsangke yang kami dh ade anak skang nih...
like I said to laling temok bile masuk pintu gerbang nih
"macam xpercaya je kite dh ade anak..."
hahahah
 
 




sometimes rase cm lucky sangat bile bercinta dari zaman study nih...
yelah, mmg banyak memori tercipta...
hahaha...
so disinilah memori kami tercipta...
"UiTM Seri Iskandar"
 

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts