Wednesday, October 23, 2013

This is my love story - Part 5

BiLe Aku Mula MeNaiP....

ekceli lame dh tersimpan dalam draft:

petang tu ade aktiviti mandi air terjun...
jangan dilepaskan peluang la kan..
hahaha
then, mase ujan most of my fren yg mandi sumenye naek masuk camp..
 aku je degil nk mandi..
mase tu ramai lg kot yg dlm air..
sbb ade mase free yg lame..

then once again..
mase tgh mandi tu, aku nmpk meor tgh duduk atas 1 batu sambil bersedia nk buat back flip..
once he is done with the backflip, batu tu jadi kosong dan nmpknye xde org lg dh nk naek..
so aku pn apelagi..
sejuk menggigil dh dlm air tu..
so mase tgh duduk kt situ tetibe...

meor : sejuk giler...aku dhla xleh sejuk2 nih
aku : hahahah...mmg la sejuk, ujan lagi..mehla duduk kt sini..
meor : boleh ke?
aku : bole je..
lepas meor naek, xlame pastu azmil pn naek..

azmil : ko kos ape eyh meor?
meor : cs110..ko?
azmil : ac110
aku : ko cs meor? aku cs gak..tp 113
meor : eh, apesal xpenah nmpk kat fac
aku : tula..aku pn xpenah nmpk ko kt fac
azmil : kt sini jugak korang jumpe yer,..
kami bersembang atas batu sampai la waktu mandi abes..

lepas isyak, kami berkumpul utk aktiviti seterusnye..
setiap kumpulan perlu menyediakan satu persembahan..
dipendekkan cerite, ade satu kumpulan telah membuat persembahan berupe game..
dan game tu ala2 kotak beracun...
dan naseb xbaek aku adelah antara yg menjadi mangse...

mc : anda harus menggayakan aksi untuk menggoda
gamat dh bunyi suare org,,
kalo ikut aku, mase ni lah nk kenekan meor tu..
tp logik akal kate, jangan..
so aku hanye menggunekan ketua kumpulan aku utk menjadi pembantu..
mase tu nmpk muke cuak meor kalo2 die yg akan aku jadikan pembantu..
hahahaha

malam tu aktiviti pungguk malam..
yesss..
aku memang suke gini..
hahaha
on the way nk pergi ke tempat tu, depan group aku adalah group meor
die beratur blakang skali..
kami dipisahkan oleh ketua kumpulan aku je..

kebetulan bile sampai tempat untuk melepaskan peserta, ketua aku pergi ke belakang..
nk bersembang, so mmg ade ruang aku untuk bersembang dgn meor..
hahaha
oke, nak bual ape eyh..

aku : takut x? ke dh biase?
meor : takut la jugak
aku : owh...xpe riles je oke..
meor : ko?
aku : (senyum je) tah la
dan lepas tu perbualan kami diganggu oleh orang laen..
so xpela, aku pn pstu sembang ngn member2 group aku..
pastu xlame ade sorang budak pompuan plak ade kt kelompok tu..
berdiri sebelah meor..
maybe awek die kot..
xmustahil kan kalo awek die...
hehehe
 then after that acare pn bermule..sorang2 dilepaskan..

dan sebelum sampai turn die,
kami berborak lagi..

aku : dh tinggal bape org je lg..takut x?
meor : boleh tahan la..
aku : ala, selalu mesti akan ade orang jage..so xyah takut la..
meor : -senyap-

sebelum die dilepaskan, 
aku : good luck, bace doa banyak2
meor : ko pn same, good luck...
 aku : ok (senyum tp konpemla die xnmpk kan...)

 
(gambar bile kitorg g camping under persatuan -KESATRIA kitorg..
mase ni dh kapel and dh sem 2..)
 
to be continued...
 

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts