Monday, October 7, 2013

anak saye lelakilah....

Assalamualaikum,

"lelaki ke perempuan nih?"
itulah persoalan yang aku terima acapkali bawak sonshine ke mall, park or mane2 yg berpotensi menerima kunjungan org ramai la...
rase penat mak nk jawab soalan2 tu..
kalo dulu yelah, mase rambut panjang...
mebi org konpius kan..

after dibotakkan pun..
makin kerap plak orang tanye aka status jantina bujang aku nih...
hahaha
sudah botak lagi bersilau..
dicampur plak aktif, lasak dan ligat..
maseh lagi orang berpikiran bahawa sonshine seorang budak perempuan...

adakah mungkin kerana mukanye yang kejambuan itu...
atau mungkinkah kerana mulut yang selalu diukir dengan senyuman..
atau, adakah dari pandangan mata yang sepet dan bersinar itu..
atau mungkin juga kerana crocs bertapak pink yg aku hadiahkan sempena hari ulangtahun die yang pertama..
atau juga mungkinkah kerana faktor kulit yang cerah..

kadang2 aku memang sengaja memanggil namenye dgn name MUHAMMAD dikhalayak..
biar mereka tahu anak aku adelah seorang budak lelaki yang sedang membesar, lagi aktif, ligat, lasak dan bijak...
hehehehe....

tidak lengkap mukadimah panjang lebar tanpa gambar empunye badan penyeri blog umi nih...
hehehe







 

live life to the max and have a nice day
salam

 

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts