Monday, April 16, 2012

harapan setinggi gunung

BiLe Aku Mula MeNaiP....

hi assalamualaikum..
hola sume...
sambil-sambil menemani encik husben yg sedang menge-surf internet..
so i pn tergerak ati la nk menghapdet belog terchenta ni..

rasenye xyah bitau la kan what we call the thing kt picture tu..
dh well known pn kn...
hmmmm..
DSLR...
ekceli ni adalah salah satu hantaran perkahwinan aku pd encik husben tersayang..
CANON 500D..
by that time tu je yg mampu aku beli..
skang ni DSLR dh a bit murah la...
huaaaa...

harapan setinggi gunung membelikan DSLR tersebut kepada yg tersayang..
ingat bole la amek gamba aku yg kiut miut ni..
di mana saja kitorg berada...
xkira ape pn event..
waktu bile...
hmmmmm....

utk pengetahuan u ols...
hadiah perkahwinan tersebut sekarang tersimpan kemas di dalam beg camera..
gare2 bateri dh rosak...
so skang kene tunggu ganti bateri baru la..
dan aku sgt tidak gemar encik husben aku meng-snap gambar menggunekan henpon die..
menci oke..

hopefully, mase baby kua nnt kamera tersebut dh bole digunakan..
or else, aku akan pakse encik husben aku beli a new DSLR..
haaaa..baru ko tau langit tinggi ke rendah..

so skang ni kalo nk snap picture terpakselah gune mende alah kt bwh nih...
calculator 4s name diberi...
tp tetap hasilnye xsame menggunakan DSLR...

oke...
itu je aku nk merapu sket memalam nih..
hopefully encik husben aku bace la entry nih...
husben, i know u will read this..
please make sure that the DSLR can be used once the baby delivered..

okela u ols...
kalo u ols sume peminat DSLR..
mesti byk moment2 yg u ol dh dpt snap..
hmmmm..kalo soh aku kan..
aku cume pandai gune yg auto jer...
dats y aku belikan utk encik husben dan bkn diri sendiri...
kalo utk aku ni, digital camera okela..

so mmg harapan setinggi gunung la kan nk DSLR tu berfungsi kembali...
hiihihihih

okela u ols,
i wanna stop here..
till then live life to the max and have a nice day.
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts