Monday, September 30, 2013

Urut

Assalamualaikum,

 

arini cite pasal umi sonshine plak la...
hahahaha..
oke, ni muke menahan saket namenye,,,
mase ni tgh sesi mengurut kaki...
mak aih,,,,
segala urat2 nk dibetulkan...
mmg xmampu menanges la...
hanye senyum je yang termampu...
 SUMPAH memang aku tobat la kalo kt urut kt kaki...
yelah, segala urat bertumpu kt kaki kan..
mmg menjerit dan senyum lebar jela mampu dilakukan...

ceritenye..
dh dekat 2 minggu bahagian kiri aku ni saket..
kaki tangan aku mcm urat tu kene tarik2..
plan asalnye nk berurut yang sakit tu je..
tapi pakcik yg urut tu soh aku buat acupunture skali...
so xpela, layan jela...
urutan dan acupunture dimulekan dengan kaki...

setel kaki, tangan pulak...
bile tang tangan pun same..
memang menjerit la..
sebab tangan aku sampai xleh angkat beban..
so bayanglah sakit nk betulkan urat tu,,,

so total acupunture ; 10 tangan, 11 kaki

lepas tu memang ringan sketla bahagian2 yg saket nih..
balik umah terus masuk tdo..
sonshine kemana, laling temok pun ke mane...

ekceli laling temok nk aku urut satu badan and bekam skali
tp wife pakcik tu balik kemboja..
fuhhh selamat..

last time datang laling temok yg berurut, berbekam and beracupunture..
so aku ni mmg xpenah berbekam..
ni pun pes taim buat acupunture..
maklumlah, makcik ni takut jarum...
hahaha

 ni mase last datang...
mase ni laling temok selalu saket2 belakang..
ni pun baru 2 kali die bekam..


 so, aku punye turn, kene tunggu wife pakcik tu balik..
:)

harga pakcik ni memang berbaloi la...
utk kos aku urut kaki ngn tangan 30, utk acupunture 30
(almost 1 hour)

mase laling temok kene nih dalam 100 lebey almost 2 hours termasuk bekam, urut satu badan, and acupunture kt leher je

live life to the max and have a nice day
salam


No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts