Tuesday, September 17, 2013

1st pic Snap

Assalamualaikum,

 aku stat kapel and cintan cintun ngn laling temok since 2005..
masing2 baru sem 1 buat diploma...
hehehehe

adoiii....
aku punye love story still ade dlm draft..
bile tah aku nk bg sambungan tu...
later aku publish la yer...

 berbalik pada cerite nih...
bile we all declare je, ni lah 1st pic die aku snap...
hehehe..
utk pengetahuan, laling temok ni mmg xsuke bergambar...
huhuhu..
dan die suke pakai cap...
kire cap ni macam tudung die la..
hahahaha..

mase ni 1st time outing together...
aku sepatutnye kene kuarantin sbb saket mate..
tp dh seminggu kot aku terkurung kt dlm bilik...
so mase kua tu laling temok belikan shades...
tp yg cikai je la...
student, mane mampu nk bg memahal kan..
hahaha...
then ni aku merayu nk snap pic die sebab nk set dlm phone..
hahahaha
so paksa rela la nih..


kuruskan beliau??
hahaha..
dlm gamba ni macam jambu sgt muke die...
hahahaha
suwiiit sangat katenye (muntah ijau jap)
hahahha

location : Kinta City - JJ je...

tu je la cite aku utk arini...
live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts