Monday, September 9, 2013

i am septemberian!!

Assalamualaikum,

 utk pengetahuan sume...
aku adalah seorang septemberian...
hahahaha...
sebab ape aku septemberian??
sebab aku telah dilahirkan dalam bulan september oleh ibunda terchenta...
dan kebetulan tarikhnye sangat cantek utk seorang septemberian mcm aku,,,
ahahahaha

still waiting the wish from my laling temok..
i don know if he forgets or he purposely look like he is forget..
because he did once few years back..
he didnt wish me at all...
and there is hidden agenda..

so this time, 
i'll be waiting...

the right person to celeberate this is my mom...
haaaa...dh jadi mak baru tau susah ke senang ke nk kuakan seorang manusia dari dalam diri kita...
hehehe

haaaa
nilah mak aku...
tema polkadot kaen laling temok belikan..
hahahaha
sayang mak..!!!

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts