Thursday, February 28, 2013

tied

Assalamualaikum,

 Alhamdulillah..
sempena mengambil tarikh ujung februari entry kali ni pasal ikatan..
Februari membawa kepada satu ikatan kepada 2 orang kawan baek aku...
*happy face*

yang sorang ni dulu adalah pengapit aku, ececece..
miss farzana yang selamat melangsungkan pertunangan dengan buah hati pengarang jantung
pada 11 februari yang lepas..
tp xdpt nk dtg sbb laling temok xde..
huhuhuhu


paling latest adalah besties aku mase zaman sekolah..
puan zubidah a.k.a cheaa...
selamat melangsungkan perkahwinan dengan tunangannye pada 22 februari yang lepas
walaupun sakit mate sonshine baru nk reda, gigih aku pegi majlis akad nikah die..
nk support la kononnye..
hehhehehe

 

dua-dua gambar ni aku cilok dari fb mereka..heheheh
so ade a few persamaan pada 2 besties aku nih

ce tengok, cincin tunang dan kawen mereka, couple ring katenye...
so sweet muweet..
aku ngn laling temok xsempat nk prepare couple ring nih...
tp later mane tau kan gedik nk buat jugak..
hahhahaha

so papepun congrats dari aku
and semoga bahagia bersama pasangan masing2..

untuk cheaa, sile beri kawan kepada thaqif oke...
cepat atau lambat i still nk jadi umi an pada anak2 ko...
heheheheh

untuk zana, semoga cepat sket ke alam perkahwinan..
so orang bole bagi wish kt atas tu pada zana plak..
hahahah

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts