Thursday, February 14, 2013

warkah buat suami

Assalamualaikum,

seperti yang aku war-warkan sebelum nih..
aku akan blogkan kisah cinta aku dan laling temok aku..
mungkin ramai yang tanye kenape, mengapa, dan sewaktu dengannye..
walaupun xde yang bertanye pun...


sesuatu yang indah dan terpahat dalam memori..
alangkah indahnye dapat dikongsi...
sekurang-kurangnye ia adalah realiti dan bukan fantasi...
aku bukan penulis novel cinta...
cerita aku tidak sehebat mane-mane novel cinta di pasaran...


tapi untuk mengingati kisah2 itu secara detail, sangat susah rupenye..
cumenye, sesuatu yang membuat aku gembira bile menulis tentang ini..
teringat segala jerih perih sepanjang menjadi pasangan kami lalui bersama..
susah, senang, sedih, gembira, menanges, ketawa,
bersama-sama kami harungi...

percaturan Allah Maha Hebat...
Sesungguhnye, kekecewaan yang pernah kami lalui sebelum bertemu,
Allah sentiase menjanjikan yang terbaek untuk kami di masa hadapan..
segala memori berputar, dari orang asing menjadi kawan, menjadi pasangan, menjadi tunang, menjadi suami isteri dan kini menjadi abi dan umi...
sungguh indah semua yang berlaku...


aku sangat2 menyayangi die..
walaupun aku tau, semua yang ada ni hanyalah pinjaman sahaja pada aku...
tapi terima kasih sbb menemukan aku dengan die...
dan menjadikan die jodohku, imamku...

walaupun diri aku ni xberape nk sempurna,
tapi die hadir untuk melengkapi...
melengkapi segala kekurangan aku...
memberi tanpa penah mengeluh...
tetap mampu bersabar dengan aku yang bervariasi tingkah laku..
sungguh aku bersyukur...

I Love You Meor Muhammad Fawaz and I will always love you..
let's pray to Allah, that we will be tied until Jannah...
Happy 8th Years anniversary...

live life to the max and have a nice day...
Salam..

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts