Friday, June 7, 2013

5 sblm 5

Assalamualaikum,

Ingat 5 sebelum 5...
Salah satunye sehat sebelum saket...

Semalam masuk ari ke3 mate aku merah dan macam ade bubble...
Pedih, gatal...
Especially kalo kene aircond...
Lagi melampau-lampau pedihnye...

3 ari aku tunggu nk bia surut..
Tp nmpknye mcm xde gaya je nk surut apetah lg nk kurang rase gatal tu...
Lalu aku buat checkup kt kelinik biase je...

So berikut adalah antara sebab2 yang dpt diberikan doc:

1. Mate aku penat...mebi pasal lame sgt mengadap screen computer
2. Allergic - seafood or makanan pedas (oke, tang makan pedas ni mmg xleh trime hehehehe)
3. Spec aku...mebi kene check semule ngn optometrist 

Gambar mate aku dari ari pertama sampai semalam. Ikut turutan dari atas ke bawah

Sile abaikan mate yg xminum innershine
Nmpak x bubble kt tepi mata itam tu???
Tula yg buat aku risau...
Mate itam oke!
Huhuhu
Kalo 2 ari ni xsurut jugak, akan ku refer pd pakar mata...
Owhhhh $$$$ lagi...

Ni plak ubat yang aku dpt...
Xpasal-pasal plak demam...
Huhu

Tolongla sape yg bace ni doakan kesihatan aku...
Hopefully xmerebak ke mane2..
Huhuhu

Life life to the max and have a nice day
Salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts