Saturday, June 22, 2013

reminder for myself...!

Assalamualaikum,
 once upon a time...
(krohhh..kroh...kroh...)
there is a couple live in their small house...
(krohhh..kroh...kroh...)
happily...
(krohhh..kroh...kroh...)
oke, i'll STOP

nk cite simple dimple je..
xyah la aku bg bed time story punye intro..
aku nk share something ngn u ols nih...

pernah satu mase dulu,,,
everytime aku bace blog orang kan..
lagi2 la kalo org tu dok tulis husben die beli tu, beli ni, tolong tu, tolong nih...
especially dalam bab pengurusan rumah, anak, kerjaya,
arghhh, aku selalu cam "WOW!! bagusnye husben die ni"

lepas tu mule la aku compare laling temok ngn husben2 empunye blog yg aku bace..
selalu dialog aku bunyinye gini
"abi nih, bla bla bla..umi bace kt blog bla bla..husben die bla bla bla"
"kenapela abi xmcm husben bla bla bla..die bole je bla bla"
oke STOP..
xmo sambung lagi..
hahahaha

kalo laling temok mood baek (selalu mood die baek je la)
die diam je la..
paling2 pun LAYANKAN jela wife die nih...
kalo lebih baek lagi..
ngn aku2 sekali dapat tazkirah dari die...
hahahaha

tp ekceli ape yang aku xnmpk
laling temok dah buat yang terbaek..
terbaek utk kami, terbaek utk sonshine...
dan xyah la aku nk elaborate kt sini kan ape yg die dh buat...
hahahah

aku xtau nape aku nk share yang ni..
tapi aku rase nk share and i just wrote it here so that u guys can read...
pengajaran untuk aku jugak
janganla sesekali membandingkan husben kite ngn husben org laen...
sebabnye, mungkin dalam bab tertentu die kurang, tapi bab yang laen die lebih...
atau mungkin sebenarnye die same je macam husben org len..
kann??
*cube bayangkan kalo die buat comparison same macam kite??fedih okey*
jadi hargai die seadanya...

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts