Thursday, June 20, 2013

Pengacu je pun

Assalamualaikum,

terpakse gak aku buat entry ni walaupun rase cm xpenting..
hahaha
bukan ape, ramai la plak yang bertanye mcm mane aku buat shape2 utk roti2 sonshine tu..
idok le aku nk berseni-seni sampai secara manual nk buat shape...
maklumlah, aku xamek kulinari mase belajar dulu..
apetah lagi subjek seni selalu dapat D je mase sekolah...

terima kasihla pada semua pencetak aku ni haaa..
keje diorg la yg sampai begitu sekali terhasilnye roti2 sonshine tu..
xde rahsia hebat sangat pun la...
beli je pencetak2 ni kt mane supemarket or kedai2 kek or yang sewaktu dengannye...

ni pun aku beli kt DIY shop..
murah la sket berbanding beli kt supermarket sane haaa...
cetak kueh je uolsss...
aku prefer yang besi daripada yang plastik

haaa...
yang ni plak pentekap...
function die cam karipap tekap tu haaa...
so yang ni selalu kalo aku nk bubuh bege, buat sandwich kee..
xdela sonshine membuang sume isinye kalo kite nk timpa roti tu je..
omak kasi tekap je terus...
sonang keje...

 
pastu dh siap ape u ols buat kt roti 
bubuh la dalam pinggan, mangkuk seme..
kan senang...
kalo nk tgk hasil tekapan sile tekan SINI


oke, yang ini plak gyro bowl...
haaa...
yang ni aku rase banyak jual online je..
aku ni pun xbeli, girlfren abang ipar aku bagi...
mmg sesuai la utk sonshine...
tapi tu la...
tetibe plak ade budak besar dalam umah aku kejakunan first time die pegang mangkuk ni...
sape lagi kalo bukan laling temok...
maksudnye di sini, 
kalo sonshine dok maen2 mangkuk ni pun aku xleh nk marah...
sebab abi die pun same gak keje dok maen2 mangkuk ni..
COMEY ANGAT!!!
(largest font aku bagi nko)
hahaha...

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts