Monday, June 17, 2013

Father's day dedicated to my laling temok

Assalamualaikum,
walaupun HARI BAPA disambut pada 16hb jun yaitu semalam
aku tetap nk post entry ni..
istimewa untuk laling temok yang menyambut hari bapa for the first time..
hehehehe
and many more times to go..

just simple thanks for you my luvs..
for being a good abi to our beloved son..
dari saat kelahiran, sentiasa di sisi..
yang menggunting tali pusat sonshine..
yang mengalunkan azan ke telinga sonshine..
yang menjaga sonshine dari sume segi termasuk mandikan sonshine, pakaikan baju, bedung die, tukarkan diapers,
yang bawak sonshine ke klinik mase kuning..
yang gigih bangun malam sediakan susu (sampai skarang)
yang sanggup take over tugas seorang ibu everytime sonshine checkup (tang nk bg injection)
yang sanggup melayan kerenah sonshine (kadang2 kerenah umi die lagi xdijangke dr sonshine)..
in a simple word, for EVERYTHING...

laling temok sanggup jage anak seorang diri di waktu malam mase aku keje 12 jam...
rasenye most lelaki masih kekok lagi nk handle baby berusia 3 bulan...
senang cite, aku pun xtau ape aku buat..
ahahaha
bile dh list down baru nmpak sumenye...
selame ni xnmpak pun..
aku tau mesti laling temok bace ni sambil mengangguk-angguk..
hahahah

okela, meh layan pictures anak dan abi



 



 




umi ngan thaqif nk ucapkan 
SELAMAT HARI BAPA UNTUK THE BEST ABI IN OUR SMALL WORLD

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts