Friday, May 31, 2013

baru nk masuk 10hari!

Assalamualaikum,

arini baru nk masuk ari ke-10...
ade lagi 23 days to go untuk membayar hutang puasa...
banyakkan??
haaaaa...inilah akibat bersalin dibulan Ramadhan yang berkat..
hehehe

kenape lebih 30 ari??
sebab balance tu dari tahun sebelumnye...
ade 4 ari..

memang betul2 puasa la aku nih..
konpem kurus melampau..
(oke tu bukan niat sebenar...hehehehe)
yela,
rejab, syaaban dan ramadhan...
selalunye aku akan terus ganti puasa and puasa sunat on syawal...
u ols kire la bape bulan aku puasa...
hahahaha
tapi mengenangkan utang tertunggak tu ade balance melebihi 20 ari...
agak stress jugak la...
 huhuhu

ni aku prektis untuk bulan puasa akan datang..
manela tau xsabar nk bershopping, 
bole g ngn sonshine je,,,
prektisnye adalah dengan membawa sonshine keluar tanpa bantuan laling temok..
ahahaha
so hasilnye adalah
 
 

 
 



 


  

sessi pengambaran di sekitar masjid putrajaya
sebab mase tu amek mak aku yang folo lawatan sekolah yang singgah situ...
amek feeling bulan puasa la..
sebab aku pun tgh puasa mase gambar ni diambil..
rasenye macam xbape genius je idea nk kluar berdua ngn sonshine..
sebab die sangatla u know what...
semangat badannye..
umi plak xbape nk berenergy..
xpe, tu baru sekali...
kene berkali-kali la kan..
hehehee

berbalik cerite puasa td..
jom pakat puasa ramai2...
teman aku..
hahahhaa

have a nice day and live life to the max
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts