Monday, May 13, 2013

duit keluar macam air terjun

Assalamualaikum,
 
wiken baru ni kami anak beranak serbu mom and baby expo kt midvalley.. hahaha..oke, SERBU katenye...macam ade puluhan askar pulak aku bawak sampai nk serbu segala bagai..so tujuan adalah satu, dua, tiga, empat...(hahaha)..nk beli CD utk sonshine..tambah koleksi sedia ada...maklumlah, pasni aku nk fully ber-CD kan sonshine...hehehe

walaupun mmg dh ade list barang yang nk dibeli..tapi still gak nk merayap pusing2 dalam tu..NAFSU membeli dan belah berganda meningkat secara mendadak..hihihi

pusing sane sini..dh puas compare price ngn harga pasaran sedia ada..sesi membeli dan belah bermule..on your mark, get set GO!

first booth aku serbu adalah AUTUMNZ booth..sebab banyak2 CD, brand yg aku suke adalah Autumnz..kenape?? sebabnye the price is reasonable and affordable..hehehe..tapi kalo mase expo lagi memang rase nk beliiiiiiiii...murah sangattt!!! u ols yang pakaikan anak CD mesti tau kan bape harge sekeping CD..so mase expo mcm ni la dapat murah sumenye..

after beli baby wipes, laling temok dh surrender..xsanggup nk meredah lautan org dgn bwk anak dan stroller..so kedua-dua hero aku hanye menjadi penjaga barang2 yg dibeli...

bile dh sorg, then aku pun ape lagi..free and easy...nk beli botol avent sonshine 11oz..tapi arghhh..botol gold dh abes stock..WHAT??! adoi ai la...bole abes stock..baru ari kedua kot..so frustrated...then after aku dh buat final round, then we all balik...

nilah hasilnye... xde banyak manepun..
tu cerita expo..tp kitorg xbalik pun..meneruskan pencarian di IKEA and ALAMANDA..hahaha..kt IKEA beli baby chair je pun..then usha barang umah utk next hunting..ehehehe...Alamanda plak pasal we all nk layan muvi..wahaaaa..tu pn laling temok nk marathon muvi lg..gilos!kaki dh rase nk tercabut dh, badan dh penat...

sume yg dibeli ni adalah hasil dari duit tax aku tahun lepas yg dipulangkan oleh LHDN!!!hepi..hepi..hepi..tp bukan sume duit aku pegi ke situ..:)

bulan 7 ni ade lagi expo kt situ..next hunting for sonshine's CD...hehehe..


3 tempat 3 kali shopping..
hahahah

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts