Wednesday, May 22, 2013

cerite ber-episod

Assalamualaikum,

 


oke, aku baru abes layan both dramas..
ekceli aku mmg xsuke cerite yg berepisod..
selalunye, aku akan mule menonton bile cerite tersebut dh finale..
 so bole layan sampai lebam la kan..?
xyah saket ati nk tunggu esok ke, minggu depan ke, bulan depan ke, tahun depan ke for the next episod..
hehehehe
xkesahla la xfolo ke, lambat ke, outdated ke, 
janji daku tenang je..
so wrinkles pun xde kan..?
hahaha

tp frust sket ngn sehangat asmara sbb ape yg aku imagine mase bace xbape sehangat dalam lakonan..
yela, name pun lakonan..
so for adam dan hawa selamat la sebab aku xbace novel die..
sebab aku bukan pembaca novel tegar..
hehehe

owh, macam mane aku layan drama nih??
streaming je la dek non..
kalo x streaming kt opis..
(eh, tu kalo xde keje je aku streaming dek non oi..)
sampai ke umah aku sambung..
naseb la laling temok memahami..

live life to the max and have a nice day
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts