Thursday, May 30, 2013

voucher dari pak ngah

Assalamualaikum,

pucuk dicita ulam mendatang..
yezza..
mmg tepat pada masanye..
eh! tetibe je ni pesal tah..
hahaha

ekceli, begini ceritenye..
aku plan nk belikan buku utk sonshine since die dh pandai nk maen buku aku..
so kebetulan tgh ade pesta buku kt SACC shah alam...
aku plan nk g sane wiken ni..(yesss, still akan pegi wiken ni)

dipendekkan cerita...
adik aku dtg umah aku...
and mase dlm perjalanan tu die ade bitau aku yg die ade balance voucher buku 1M tu sekeping..
die tanye aku nk x??
(gile xnk!!! mende free kot $__$)
so aku dengan rakus berkata "SAYA MAHU!"
(oke, tu tipu je..xdela gitu sekali)

pergh dalam kepala dh memikir bape buah bole dapat...
hehehehe

oke, intro yang agak panjang kot..
nk cerite aku dapat voucher buku je..
tu pun orang punye..
hahaha
pegi MPH alamanda je u ols

so dengan voucher RM50 tu inilah buku yang aku dapat...
4 buah buku, 2 kotak flash card (jawi; abjad dan warna)
1 buku tu bertajuk "31 Kisah Nabi"..
sesuai utk diceritakan pada sonshine..
tapi sebelum bacekan untuk die, aku bace dulu la...
hehehhe


 dh ade buku sendiri,
umi nk pegang pun die amek...
ish ish ish...
xpela nak, janji kamu bahagia..
hehehe
tengokla gelagat sonshine dengan buku2nye
sampai pening agaknye nk tgk mane dulu

 

  

 

 

Buku kisah nabi tu aku berani nk bg die pegang..
sbb bukan meant for baby..
abes koyak kang anak ku kerjakan...
hehehehe
 tu cerite buku..

pagi tu mase kt opis..
haaaa, akibat kerakusan melampau
aku borong sumber tenusu...
hahahaha
kebetulan ade wellness day...
so ade a few booths bukak...
mostly dari sumber tenusu or minuman kesihatan la..
besela..
harga pun murah sket dari bese...
xdela murah gile2..
tp murah la jugak...
:)
total loss RM27
sbb aku beli yougurt tu semata-mata nk dpt bekas je..
(tp xbubuh dalam ni la)
hahahaha
niat ati nk beli susu ngn minuman yogurt je...
nafsu..nafsu..


papepun, thank yu pada pakngah sonshine sebab sudi bagi aku voucher buku tu
supaya aku dapat bershopping secara berhemat..
(eh, hemat ke?)

okela,
live life to the max and have a nice day
salam


























No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts