Thursday, January 17, 2013

alkisahnye

Assalamualaikum,


homak ai..pebende 2 bakul baju nih? baju bersih ke baju kotor nih?
ni adalah baju-baju kotor...oke, mungkin ade antara korang yang akan cakap aku pemalas kan bile tengok 2 bakul kaen kami anak beranak yang penuh dan melimpah ruah macam kat atas nih..huhuhu..inilah akibatnye bile aku bekerja selama seminggu...yer, baju ni dh terkumpul selama seminggu...mase minggu ni aku keje pagi...kol 8malam dh abes waktu keje, tp selalu masuk umah dekat kol 10malam..sebab kua g makan ngn laling temok dan sonshine.memang balik untuk tido je aku ni...dulu waktu keje 8.30pg-5.30ptg, gagah lagi la aku nk membasuh baju malam2..tapi bile dah start keje 12 jam nih, mmg kene simpan energy utk hari esok..kalo x, kt opis aku yang sengsara..

so semalam aku mendobi baju-baju nih...almost half day gak la membasuh...
aku memang xbagi laling temok aku basuh baju...maklumlah, aku maseh gune mesin semi auto..
hehehe...laling temok kalo basuh kang ade je bende aku tanye kang...so better, aku basuh sendiri..aku memang xbrape gemar gune mesin basuh auto..ekceli mesin basuh tu hadiah kawen dari mak aku...die nk soh beli mesin auto sebenarnye, tp aku p gatai beli semi auto...TAPI skang ni aku dh rase nk gune auto je...senang masuk sekali je..mungkin nk menandakan umur aku pn dah bertambah..dah xmacam dulu kan nk buat keje...


haaa....kan dah bersih dah bakul tu aku kerjakan...
melobi sambil mendengar alunan merdu suara sonshine yang dah pandai menjerit-jerit..sambil menonton upinipin kesayangannye...


nilah hasil lobian aku...separuh terpakse sidai dalam rumah sebab kt luar dh full....
yelah duduk pun umah apartment yang taraf flet je...bestnye kalo landed house..bole pasang tempat sidai baju..kalo x pn, penyidai besi ni bole bubuh je kt lua...so tu cite pasal kes melobi baju yang dh seminggu terkumpul....memang naseb badan la aku nih...

##aku xperasan aku xpublish semalam...##


pe plak kaitan pampers ni dalam cite aku ni kan
 xdelah, malam sebelum tu aku g tesco, ade offer pampers PETPET...
size M 80 + free 4 pcs
Offer : RM 30.88
Normal Price : 35.99

ceritenye, kenape die buat offer tengah-tengah bulan...
huaaaa
kalo offer hujung bulan ke awal bulan ke...
mau aku grab utk stock sebulan...
dalam 4,5 bungkus..
plus ade free 4pcs plak pack yang nih...
adoi la tesco...

sonshine aku memang dari lahir gune brand nih..
nampaknye die selesa pun ngn pampers nih...
si manja selesa, ibu bahagia...
hehehehe :)

live life to the max and have a nice day.
salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts